FOTD Shimmer & Shine



Wie vind er wat shimmer en shine nu niet mooi? Ik in ieder geval, alhoewel ik mat ook af en toe wel leuk vind. Maar dan toch nog gecombineerd met een shimmer. Daarom ook deze shimmer & shine Face Of The Day!








 
De producten die ik voor deze look gebruikte zijn:
  • Catrice Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow € 3.99
  • Catrice Deluxe Glow Highlighter € 4.59
  • Essence The False Lashes Mascara € 2.89
  • Catrice HD Liquid Coverage Foundation € 6.99
  • Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick Intense € 3.99
  • Catrice Glam & Doll Super Black Liner  € 2.99

Laten we maar gelijk beginnen met de foundation. De Catrice HD Liquid Coverage Foundation breng je heel makkelijk aan met een beautyblender. Deze foundation is vrij dun en dan werkt dat juist erg goed. En door middel van het pipetje dat de foundation heeft, kan je heel makkelijk de juiste hoeveelheid doseren. De dekking vind ik erg mooi en is erg goed. Zonder dat je een masker effect krijgt en geeft mijn huid een matte effect. Erg mooi. De foundation is in 020 Rose Beige.


De Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow zijn beide highlighter, hoewel ik had gehoopt dat de rechter een lichte kleur had gehad. Deze ziet er namelijk niet zozeer uit als een highlighter. Wel zijn het twee erg mooie highlighters die beide vrij koel van kleur zijn. Deze zijn in 030 Diner En Blanc & 050 La Vie En Rose.

De Deluxe Glow Highlighter bevat drie verschillende highlighter. Op de achterzijde staat waar je deze aan kunt brengen. De highlighters zijn vrij subtiel, ook qua shimmer. En daardoor zijn deze perfect voor elke dag. De highlighters geven ook een subtiel effect op je gezicht en zien er erg mooi uit. Ook zijn ze erg fijn om mee te werken en kan je ze mooi in de rest van je gezichtsmake-up blenden.

De Shine Appeal Fluid Lipstick lijkt hier op de swatsch veel donkerder en koraal dan deze in het echt op mijn lippen is. In het echt is dit meer een my lips but better kleurtje. De applicator werkt erg fijn en hiermee kan je de fluid lipstick fijn en makkelijk aanbrengen. In de fluid lipstick zitten lichte shimmers, erg mooi. Wel moet je de lipstick af en toe bijwerken, maar dat vind ik geen probleem.

Stift eyeliners vind ik altijd erg fijn werken. Deze glam & doll super black liner heeft een erg aparte punt, deze lijkt een beetje op een tulp. Ziet er erg leuk uit. En wat ook erg fijn is, is dat de eyeliner perfect zwart is. Dit is toch altijd wel een must bij een zwarte eyeliner, vind ik. Ook blijft deze erg goed en lang zitten.

En als laatst nog een close-up van de ooglook en lipkleur. De mascara geeft een mooi volume en separeert de wimpers erg goed. En is ook echt goed zwart. Op de foto zie je de kleur van de liquid lipstick zoals deze in het echt is. Een echt my lips but better kleurtje.


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?