Meerdere blogs onderhouden, hoe is dat?


Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik naast Live, Life and Dream nog een paar andere blogs. Vaak zie je dat wanneer een blogger meerdere blogs heeft, deze samen met iemand anders worden gedaan. Zelf blog ik alleen, ook op mijn andere blogs. Maar hoe is dat, alleen meerdere blogs onderhouden? Daar ga ik het vandaag over hebben!






Naast Live, Life and Dream heb ik nog drie andere blogs. Ik heb de afgelopen vijf jaar verschillende blogs gehad. Sommige heb ik nu nog steeds en met andere ben ik gestopt. Nu heb ik naast Live, Life and Dream mijn kruidenblog The Herbal Living, mijn kerstblog Make It Christmas Time en mijn begraafplaatsblog Never To Be Forgotten. Vrij uiteenlopende onderwerpen om over te bloggen. Deze andere blogs ben ik begonnen omdat ik niet alle onderwerpen van deze blogs goed vond poassen op Live, Life and Dream.

Maar hoe het nu is om alleen meerdere blogs te onderhouden? Allereerst is het echt belangrijk dat ik een goede planning maak. Zonder planning is het niet te doen. Drie keer per week komen er artikelen online op deze blog. Op Never To Be Forgotten elke 3e en 19e van de maand. Mijn kerstblog is vanaf begin September tot begin Januari online en hier plaats ik dan, net als bij deze blog, drie keer per week een artikel. Op The Herbal Living plaats ik eens in de zoveel tijd een artikel, eigenlijk als ik inspiratie of zin heb om er iets op te schrijven. Dus zoals je ziet heb ik een goede planning nodig om de blogs draaiende te kunnen houden. En met een goede planning vind ik het best te doen meerdere blogs bij te houden.

Het is eigenlijk ook een kwestie van vooruit werken. Zo heb ik niet dat ik op het laatste moment nog een artikel moet maken voor een van mijn blogs. Dus als je een goede planning in een agenda maakt, is het best te doen om meerdere blogs te onderhouden!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?