The After Summer Tag


Afbeeldingsresultaat voor goodbye summer hello spring
Vandaag is het de tweede dag van September, wat betekent dat de zomer voorbij is en de herfst is begonnen! Om toch nog, heel even dan, in de zomerse sfeer te blijven The After Summer Tag. Alhoewel ik echt niet erg vind dat de zomer voorbij is en de herfst begonnen.







Omschrijf je zomer in drie woorden…
Rustig, ontspannen en leuk.


Wat was het leukste uitje in de zomervakantie?
Het leukste uitje in de zomervakantie vond ik het dagje dierentuin. Ik was echt al jaren niet meer in de dierentuin geweest en het was toch wel weer leuk om er naar toe te gaan. Lekker ouderwets en net als vroeger.


Wat was je favoriete zomerse maaltijd?
Ik heb niet echt een favoriete zomerse maaltijd. Al vind ik in de zomer gestapte veldsla met spekjes altijd wel erg lekker. 


Wat was je favoriete zomerse drankje?
Zeker weten de alcoholvrije pina colada, ik drink zelf geen alcohol. Deze maak ik zelf met 7up, stukjes ananas en ijklontjes. Je kan er ook nog kokosmelk aan toevoegen, alleen ben ik daar zelf nooit zo'n fan van. Zeker het proberen waard!
http://www.solo.be/nl/recepten/alcoholvrije-cocktail-baby-pina-colada/


Wat was je favoriete zomeroutfit?
Mijn favoriete zomeroutfit was toch wel mijn capri broek, als je die zo noemt, met een t-shirt erop. Vrij basic, maar dit vind ik prima. Met warm weer hou ik toch niet zo van al te veel opsmuk. Dan hou ik het liever simpel en makkelijk.




Droeg je liever een korte broek met een shirtje of een jurkje?
Geen korte broek, want daar hou ik niet zo van. Liever een capri broek met een shirtje. En met echte zomer warmte een rok. Maar als ik moet kiezen, dan toch echt een capri broek.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?