Trend najaar - Zwarte lipstick


Afbeeldingsresultaat voor zwarte lipstick

Afgelopen keer konden jullie al een van de nieuwe make-up trends zien voor dit najaar. Deze trend is heel anders dan die van de rosegold lip trend. Namelijk niet subtiel en draagbaar. Want ik heb het namelijk over zwarte lipstick. Toch weer even van een heel andere categorie, maar kan juist heel mooi staan. Ik deel een paar inspirerende foto's met jullie.





I would only wear this for a photo shoot or a themed party. But, it's pretty!:

Ombré lip using Motives Cosmetics matte lipstick in Sex Pot and Black Onyx eye liner shop Motives with me: www.motivescosmetics.com/debbiesochic Photo credit to @glambymeli follow on IG:

'Black Velvet', 'Serpentina' and 'Capricorn' glitter for the perfect holiday lip. Click for more Lime Crime fan inspiration! ✨:

Dit zijn toch wel de mooiste varianten met zwarte lipstick die ik kon vinden op pinterest. Dit zijn alle drie combinaties van een zwarte lipstick en dan een andere kleur lipstick of poeder erover of erop. Je kan natuurlijk ook de zwarte lipstick op zichzelf dragen. Zelf heb ik ook een zwarte lipstick in mijn stash. Al heb ik het nog niet aangedurfd om deze naar buiten op te doen. Maar om een zwarte lipstick, zoals te zien is op de tweede foto, te dragen vind ik het erg mooi staan. Zeker voor nu met de herfst en de winter in aantocht. Eigenlijk vind ik bijzondere kleuren lipsticks altijd wel leuk om te dragen.


Wat vind jij? Een ja of een nee voor zwarte lipstick?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?