Hoe ver kan je gaan als blogger?


Afbeeldingsresultaat voor bloggen
 Een tijdje geleden schreef ik al een artikel dat ik merkte dat bloggen steeds meer verandert. Bloggen is lang niet meer hetzelfde en zo populair als jaren geleden. Veel blogs zijn veranderd in vlogs en anderen zijn weer gestopt met bloggen. Maar niet alleen het bloggen is de afgelopen jaren verandert, maar ook de bloggers.



Zo valt mij op dat de bloggers die echt bij het grote publiek bekend zijn, ook steeds meer willen. Het lijkt wel of ze geen genoegen meer kunnen nemen met bloggen. Het moet steeds maar groter en opvallender zijn. Zo van 'kijk eens hoe populair ik ben en wat voor leuks ik allemaal wel niet doe'. Grote bloggers geven al shows en willen steeds meer. En volgens mij alleen maar om in de bekendste kringen te blijven.

Van mij hoeft dit allemaal niet zo nodig. Ik vind het leuk als mijn blog goed bekeken wordt, maar ik vind het ook belangrijk om jezelf te blijven. En veel grote bloggers zijn dit naar mijn mening allang niet meer. Sommige ken je haast niet meer terug van hoe ze eerst waren. Jammer om te zien hoe mensen door roem kunnen veranderen in mensen die niet eens meer op zichzelf lijken.

Ik vraag mij weleens af hoe ze zijn als de camera uit is. Volgens mij heel anders. Zelf zou ik het best leuk vinden als mijn blog nog bekender zou zijn. Maar ik hoef geen buitensporige dingen of dingen te doen die erg opvallen.

Wat vinden jullie hiervan en hoe ver kan je gaan als blogger voor bekendheid en bekend blijven?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?