Kruidvat Kerst DIY boek

 
In veel winkels zijn inmiddels alweer kerstspullen te koop en in een aantal winkels zijn ook weer hobbyspullen voor de kerst te vinden. Zo ook bij het Kruidvat. Laatst wat ik daar en toen kwam ik de kerst DIY boeken tegen. En aangezien ik gek op ben op de kerst en op DIY'en besloot ik beide DIY boeken mee te nemen. Deze laat ik vandaag aan je zien.
Op beide DIY boeken kan je op de achterkant zien staan wat er allemaal in het DIY boek zit. Zo weet je precies wat je ervan kan verwachten.

 
In het roze boek zit veel kleurrijke kerstdingen. Zo vind je in beide boeken stickervellen, kaarten, labels, vlaggen en nog meer.

 
Het grijze boek is minder kleurrijk. Hier heb je veel meer zwart, grijs en goud tinten. Ook erg mooi, het is maar net waar je van houdt. Zelf vind ik beide erg leuk.
 
 
Met de DIY boeken kan je veel kanten op. Je kan er kaarten mee maken, cadeaus mee inpakken en decoreren. Je kan zelf bepalen wat je waar voor gebruikt.
 
 
Zo kan je hier ook hele leuke vlaggenlijnen voor de kerst mee maken. En ook is het erg leuk dat er letterstickers in zitten. Kan je leuk je kaarten of cadeaulabels mee versieren.
 
 
Zelf vind ik de boeken echt de moeite waard. En ik heb nu weer veel leuk DIY dingen voor de kerst. Een DIY boek kost bij het Kruidvat maar €1.99 Dit is echt een hele goede prijs voor wat je allemaal krijgt! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?