Nepwimpers voor een mooie look, mijn aanraders!




Afbeeldingsresultaat voor nepwimpers Zelf draag ik niet zo heel vaak nepwimpers, maar als ik een keer nepwimpers draag kies ik meestal voor natuurlijk ogende nepwimpers. En met nepwimpers vind ik mijn ooglook er toch altijd net wat mooier uitzien. En ook voor de komende feestdagen, die toch echt steeds dichterbij komen, zijn nepwimpers een must. Vandaag deel ik met jullie mijn aanraders voor nepwimpers!





Voor het gemak heb ik gebruik gemaakt van de webshop van het kruidvat. Zo weet je gelijk ook waar je mijn aanraders voor nepwimpers kan kopen!

Afbeeldingsresultaat voor Catrice Lash Couture Corner Lashes 
Corner lashes vind ik zelf ideaal als ik niet een volledige nepwimper wil opplakken. Maar het is ook erg fijn om je buitenste wimpers net wat meer effect te geven.
 
 Afbeeldingsresultaat voor Kruidvat Natural Volume Lashes

 Van deze drie vind ik de eerste en de derde erg mooi. De derde is het natuurlijkst, maar voor een feestelijke look vind ik de eerste ook erg mooi.

 Afbeeldingsresultaat voor Ardell Fashion Lash 110 Black Kunstwimpers
Dit zijn echt mijn nummer 1 natuurlijk nepwimpers. Deze geven echt een prachtig en natuurlijk effect. Naast die van Eyelure vind ik deze echt heel fijn werken. Eyelure is overigens bij de Etos te koop.
 
Afbeeldingsresultaat voor Broadway 61351 Daydreamy Natural Lashes

 En als laatst nog een van mijn all time favorieten. Ook heel natuurlijke nepwimpers.

Dit zijn echt mijn aanraders op het gebied van nepwimpers. Heb jij nog aanraders? Welke vind jij fijn in gebruik?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?