Modemissers!

Afbeeldingsresultaat voor mode
Door de jaren heen veranderen de fashions trends en de stijlen van kleding. Soms zitten er echt leuke items tussen, maar soms vind ik het ook regelrechte modemissers. Zelf zou ik er nooit mee gaan lopen. Lees verder om te weten te komen wat ik regelrechte modemissers vind!


Laat ik eerst beginnen met te zeggen dat als jij deze trends of kleding wel mooi vind, dat je die gewoon moet dragen. Draag kleding waar jij je fijn in voelt. Dit is mijn persoonlijke mening en ik wel er dan ook niemand mee beledigen of kwetsen.


  • Iets dat ik echt een regelrechte verschrikking vind zijn hawaii overhemden en de bijpassende broeken met hawaii print. Brrr.... gewoon weg afschuwelijk. Ik weet niet of jullie de serie Magnum PI kennen, maar voor degene die deze serie van vroeger ook kennen, zulke overhemden bedoel ik dus. Laatst zag ik dat ze hier ook dames shirts van hadden, maar mij zie je hier echt niet mee lopen.
    Afbeeldingsresultaat voor hawaii overhemd
  •  Een trend die ik echt niet snap. Namelijk de ripped jeans. Dit vind ik er zo niet mooi uitzien. Laatst zag ik iemand met zo'n gescheurde spijkerbroek lopen, maar omdat het te koud was had ze er een gekleurde legging onder gedaan. Dus dan trekt ze een broek aan die heel is aan onder een kapotte spijkerbroek, om het niet koud te hebben. Dan kan je net zo goed een broek aantrekken die niet gescheurd is. Ik snap sowieso ook niet dat mensen hier soms meer dan €80,- voor uitgeven. Terwijl je voor dezelfde prijs een hele broek heb. Ik vind het al een verschrikking als ik een heel klein slijtplekje in mijn broek zie zitten. Laat staan dat ik met een gescheurde jeans ga lopen. Mij niet gezien. Geef mij maar broeken zonder gaten.
  • Wat ook niet kan is zichtbare lingerie. Ondergoed heet niet voor niets zo. Het is voor onder je kleding en moet dus niet zichtbaar zijn. Want wat is er nu mooi aan een string die boven je broek uitkomt of een bh rand die te zien is. Nee, ik hou mijn ondergoed wel waar het hoort. Namelijk onder mijn kleding.

Wat vind jij modemissers?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?