Mijn tips & tricks voor nepwimpers

Afbeeldingsresultaat voor nepwimpers
Zelf gebruik ik niet zo heel vaak nepwimpers. Deze gebruik ik bijna alleen bij feestelijke gelegenheden, zoals bijv. de kerst, oud&nieuw enzo. In het begin vond ik het maar wat lastig om nepwimpers goed en mooi op te brengen. Maar na wat oefenen lukt het mij nu toch aardig om npewimpers mooi aan te brengen. Daarom leek het mij wel leuk om een aantal van mijn tips & tricks te delen over hoe ik mijn nepwimpers aanbreng.


  • Meestal gebruik ik de wimperlijm die bij de nepwimpers zit. Maar ik heb gemerkt dat die niet altijd even goed en fijn werken. De beste is toch wel die bij eyelure en ardell nepwimpers zit. Deze is in de verpakking een parelmoer kleurtje. Dus daarom vind ik het altijd handig om een losse wimperlijm in mijn stash te hebben. Zo weet je zeker dat je een goede wimperlijm hebt liggen.
  • Zorg dat je nepwimpers gebruikt die bij de vorm van je ogen passen. Zelf vind ik vooral de dunne natuurlijke nepwimpers fijn. Deze hebben ook een dunnere band waardoor ze makkelijker aan te brengen zijn en ook veel beter vormen naar je eigen wimperlijn.
  • Zelf heb ik een tijdje mijn nepwimpers aangebracht met een pincet. Maar dit vond ik altijd maar eng. Je zou maar uitschieten met dat pincet. Het zijn immers je ogen. Daarom ging ik op zoek naar een ander alternatief. En deze vond ik bij eyelure nepwimpers in de verpakking. Dit heet een wimperpincet en heeft niet die enge punten van een gewoon pincet. Hier kan je heel makkelijk je nepwimpers mee aanbrengen en mee vastdrukken. Dit is naar mijn mening echt een musthave voor nepwimpers! Werkt perfect, kan ik echt iedereen aanraden!

Afbeeldingsresultaat voor pincet voor nepwimpers

  • De meesten van jullie zullen dit wel weten. Maar als je lang plezier wil hebben van je nepwimpers, maak ze dan altijd schoon als je ze van je ogen afhaalt. Doe dit voorzichtg met wat make-up remover. Zorg er ook voor dat je ze in het doosje bewaart. Of bewaar ze in een medicijndoosje, dat doe ik zelf. Zo blijven ze ook nog eens mooi in vorm en kan je ze nog vaker gebruiken.

Wat zijn jullie tips & tricks voor nepwimpers?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?