First Impression - Action blush & nailpolish holder

 
Laatst, toen ik bij de Action kwam, zag ik dat ze weer een aantal nieuwe spulletjes hadden liggen bij het make-up schap. Ik besloot een nieuwe blush en een nail polish holder uit te testen.

DB Blush 030 Pink
 
Dit merk van blush had ik nog niet eerder gezien bij de Action. Ik denk dat het merk DB blush een geheel nieuwe lijn is bij de Action. De blush was er in verschillende kleuren. Zelf koos ik voor deze koele paars-roze blush. Dit zijn toch wel mijn meest favoriete kleuren van blush.

De verpakking ziet er vrij basic uit, maar is wel vrij stevig. Dit is de kleur 030 Pink.


Dit is dus een vrij koele roze blush, waar je ook een tint paars in terug vind. Wanneer je de blush aanbrengt, moet je niet te veel blush op je kwast nemen. De pigment is namelijk erg goed en duidelijk te zien. Erg fijn en dat voor de prijs van €0,99! Zeker een aanrader deze blush.


Nail Polish Holder
 
Ook een nieuw product in het schap is deze nail polish holder. Het is de bedoeling dat je in deze houder je nagellakflesje zet en zo op deze manier heel makkelijk overal je nagels kan lakken. Al zou ik dit zelf niet in het openbaar doen, omdat ik dit niet echt een gepast iets vind om te doen. Niet iedereen kan namelijk tegen de geur van nagellak.

Deze nail polish holder schuif je om je vingers en vervolgens doe je het flesje nagellak erin. Nu kan je heel makkelijk je nagels lakken, ook al heb je geen vlakke ondergrond voor je flesje nagellak bij de hand. Ook het eraf halen van de houder is makkelijk omdat de ringen aan de onderkant open zijn en de houder van een soort siliconen is gemaakt.
 
Of ik dit zelf ook daadwerkelijk zo praktisch vind, weet ik niet zo zeker. Zelf vind ik het wel handig als je geen vlakke ondergrond bij de hand heb om je flesje nagellak op neer te zetten. Maar ik denk dat ik het zelf bij de standaard manier hou. De prijs valt wel ontzettend mee. Deze is €1,19, dus valt dus prima mee voor die prijs. Op ebay was deze stukken duurder, omgerekend €3,71.

Hebben jullie zelf al wat van de nieuwe make-up spulletjes van de Action uitgeprobeerd?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?