Hobby - Mijn Stempelstash

 
Wanneer ik een stash artikel maak, gaat dit meestal over mijn make-up of parfums. Maar vandaag een heel andere soort stash artikel. Namelijk mijn stempelstash. Ik vind het erg leuk om DIY's e.d te maken en dus leek het mij ook wel eens leuk om jullie mijn stempelstash te laten zien. Weer eens iets anders!


 
Mijn stempels, en alle andere spullen ervoor, heb ik in een lade zitten. In deze lade heb ik toch nog een overzicht proberen te maken door het gebruik van bakjes e.d. Zo hou ik tenminste toch nog wat overzicht. In de grote bak heb ik mijn grote houten stempels. In het blauwe bakje een setje kleine stempeltjes en mijn inkt kussens. Ernaast in het witte bakje mijn stempel kussentjes waar al inkt op zit, met daarboven op een etui met letter stempels erin. Onder de zwarte bak heb ik ook nog een aantal clearstamps liggen.

 
In dit kleine etui zitten dus mijn letter stempels. Deze heb ik ooit eens een keertje bij de Hema gekocht. Veel van mijn stempels komen bij de Hema, Kruidvat en natuurlijk ook de Action vandaan.
 
 
Van alle stempels vind ik vaak de clear stamps toch het fijnste werken. Dit omdat je ook precies kan zien waar je stempelt, omdat ze doorzichtig zijn. Deze siliconen stempels ''plak'' je op een glazen plaatje. Ik heb twee setjes voor de kerst. Een met een zee thema en een met een dieren thema.
 
 
Van houten stempels heb ik toch wel de meeste. Deze zijn dan ook veel makkelijker verkrijgbaar in de winkels dan de clear stamps. Dit zijn de stempels met verschillende figuren die niet echt bij een thema passen.
 
 
Dan al mijn stempels met planten en bloemetjes erop. Deze stempels zijn erg leuk om kaarten mee te maken. 
 
Van hartjes stempels heb ik er maar een paar. Tijdens het maken van de foto, kwam ik er zelfs achter dat ik het bovenste brei hartje twee keer heb. Oeps, maar kan gebeuren.
 
 
Deze kocht ik een tijd geleden bij de Hema. Ik denk een jaar of twee geleden. Erg leuk als je een paaskaart wil maken of iets anders leuks voor de pasen. Stempels zijn trouwens ook leuk om te gebruiken in je planner of in je bucket list.
 
 
Van quotes stempels heb ik toch wel de meeste. Bijna allemaal komen ze van de Action. Op een paar na die van het Kruidvat komen.
 
 
Deze vind ik zelf erg handig voor een planner, agenda of bucketlist. Handige icoontjes en lijstjes. 
 
 
Twee van mijn allereerste stempels. Deze heb ik echt al jaren, volgens mij al zelfs meer dan tien jaar. En ik vind ze nog steeds even leuk. Deze zijn vooral erg leuk voor kerstkaarten mee te versieren. Of voor andere kerstdingen, kan natuurlijk ook.
 
 
 En als laatste van de houten stempels heb ik nog dit setje. Hierin zitten allemaal kleine stempels met patroontjes erop die je goed in hoeken enzo kan gebruiken.

 
Ook heb ik een aantal zelf stempelende stempels. Hier zit de inkt al in. De inkt van de paas stempels is inmiddels al op, maar ik kan ze nog steeds gebruiken samen met een inkt kussen. Deze stempels kocht ik tegelijk met de andere paas stempels die ik eerder aan jullie liet zien. De vierkante stempels kocht ik bij de Action en de onderste twee zaten in een setje van de Hema.
 
 
En ook niet geheel onbelangrijk, de stempel of inkt kussens. Van de felgekleurde komt er helaas niet zoveel kleur van af. En zoals je kan zien heb ik er ook weleens geen erg in om mijn stempels goed schoon te maken. Dit kan je zien bij het gele en blauwe ink kussen. Hier zie je nog wat zwarte inkt.


Toch wel een vrij grote stempel stash, maar ik vind het gewoon leuk en fijn om verschillende stempels te hebben en te kunnen gebruiken. Heb jij ook een aantal stempels om DIY's mee te maken en waar koop jij deze meestal?
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?