Tag - The Perfect Palette tag #2



Een hele tijd geleden deed ik al eens de perfect palette tag. Dit is inmiddels alweer bijna drie jaar geleden. En omdat er al een hele tijd een tweede versie is van de perfect palette tag, besloot ik deze weer eens te maken. Heel andere vragen dan de eerste keer, maar ook over je perfecte en favoriete palettes!


Eyeliner, kwast of liever niets extra's in je paletteVan mij hoeft er in een palette niet per se een eyeliner, kwast of iets anders extra's bij te zitten. Want meestal gebruik ik liever toch mijn eigen kwasten. Dit vind ik vaak toch net wat fijner werken. Heel af en toe gebruik ik eens de sponsapplicator die erbij zit. 
Een palette waarbij je de pan hebt geraaktIk heb nog niet echt bij een palette de pan geraakt. Wel zit er in een aantal oogschaduws een deuk, maar nog geen pan geraakt.

Favoriet Nude palette

Mijn favoriete nude palette is het The Blushed Nudes palette van Maybelline. Deze heeft verschillende mooie nude en roze tinten. En zowel mat als glanzend. Je kan hier perfect een nude ooglook mee maken. Ik gebruik deze dan ook regelmatig en het is echt een van mijn favoriete palettes.
 
Favoriet feestdagen palette of limited edition palette (dat niet meer te krijgen is)
 
 Een paar jaar geleden kwam Mineralogie met dit palette voor de feestdagen. Een erg mooi palette om feestelijke looks mee te maken, maar waar je ook perfect looks voor overdag mee kan maken.
 
Een palette waar je graag een back-up van wilt hebben of had willen hebben (als deze niet meer verkrijgbaar is)
 
Van dit palette van Catrice had ik graag een back-up willen hebben. Ik gebruik dit palette op het moment erg vaak. Vooral voor nude looks vind ik deze ook heel fijn om te gebruiken. Valt het jullie ook op dat ik helemaal in to nude looks ben?
 
Een kleur waarvan je zou willen dat deze induvidueel verkocht zou worden
 
Geen oogschaduwpalette bij deze vraag, maar een highlight palette. Is immers ook een palette. De highlighter waarin ik het hartje heb gezet vind ik echt prachtig. Dit is een koele zilveren highlighter die er echt prachtig uitziet op mijn huid. En van mij zouden ze deze los mogen verkopen. Dit is echt een favoriete highlighter van mij op het moment.
 
Wild card (kies een vraag van de originele perfect palette tag)
 Best Colour Payoff
 De paletten van het merk Freedom vind ik erg goed gepigmenteerd. Ook de paletten van I Heart make-up zijn echt de moeite waard. En ze zijn regelmatig bij het Kruidvat te vinden voor een goede prijs.
 

Een palette dat je zou aanbevelen aan een vriend
Paletten die ik zeker zou kunnen aanbevelen zijn de paletten van Freedom en I Heart make-up. Deze hebben echt super goede pigment, veel verschillende kleuren in een palette en zijn te koop voor redelijk goede prijzen.



Wat zijn jou favorieten onder je paletten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?