Mijn hobby's



Iedereen heeft wel hobby's. Zo verzamelt de een graag munten en weer een ander heeft een hele beautycollectie. Kan immers ook een hobby zijn. Ik heb ook een aantal hobby's en ik vond het wel een leuk idee om jullie hier eens meer over te vertellen. Ik heb wel eens vaker wat over hobby's vertelt, maar een hobby heb ik nooit eerder aan jullie verteld. Tot vandaag dus!






 Ik heb niet een vaste hobby, maar een aantal verschillende. Zo vind ik het erg leuk om zelf kaarten te maken. Maar ook andere dingen vind ik leuk zoals bijv. stoffen e.d naaien met de naaimachine, hoewel ik hier nog niet erg goed in ben. Ook vind ik het erg leuk om dingen voor in huis te maken, zoals hangdecoraties en dergelijke.
 
 En ik ben ook een echte boekenwurm. Ik heb nooit echt de moeite genomen om te tellen hoeveel boeken ik heb, maar het zijn er in ieder geval behoorlijk wat. Ik vind het al van kleins af aan leuk om te lezen. Net zoals ik het leuk vind om creatief bezig te zijn met van alles en nog wat.

 
Dan de hobby waar ik het nog eigenlijk nooit over heb gehad, reborns. Voor degene die niet weten wat reborns zijn, dit zijn levensechte poppen. En lijken dus net echte baby's, maar zijn dus poppen. Ik heb hier ook de blog Live, Life and Reborns Dolls over gemaakt, want in Nederland is hier nog niet veel over bekent. En ja, ik ben volwassen en ik besef dat dit poppen zijn, maar ik vind het gewoon leuk. Op mijn youtube kanaal Simply My Life , maak ik hier, naast mijn andere video's, ook video's over. Roleplay video's, maar ook stash en tips en tricks video's. Ik heb het er hier eigenlijk nooit over gehad om geen haters naar mij toe te trekken over dit. Maar ik heb nu al een hele tijd dat het mij niet eens meer zoveel uitmaakt wat diegenen hiervan zeggen. Ieder zijn hobby en respect ervoor kan geen kwaad. Ik vind het gewoon een leuke hobby.
 Afbeeldingsresultaat voor bloggen
 En natuurlijk kunnen ook beauty en bloggen niet ontbreken bij mijn hobby's. Dit vind ik nog steeds erg leuk om te doen en over te bloggen. Al vind ik persoonlijk bloggen, nu ik dit al een tijd doe, ook wat hebben. En naast dit alles vind ik het ook steeds leuker, en een soort hobby worden, om video's te maken op mijn youtube kanaal.


Wat zijn jullie hobby's?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?