Beauty Trend - Eyeliner aanbrengen met draad

Er zijn zoveel trends die komen en gaan in beauty land, dat ik besloten heb om er een serie aan artikelen aan te wijden. Zodra een nieuwe trend zich voordoet deze hier met jullie te delen. Laatst kwam ik weer zo'n trend tegen. Namelijk je eyeliner aanbrengen met draad. Ja, met hetzelfde draad waarmee je ook een knoop op stof kan vastzetten.

Het enige wat je nodig hebt is vloeibare eyeliner en draad. En met draad bedoel ik het soort draad waarmee je knopen vastzet en stoffen naait. Zeg maar katoen draad. Het makkelijkst schijnt het te werken als het draad licht van kleur is, zodat je kan zien of je voldoende eyeliner op de draad hebt aangebracht.Je gaat namelijk als volgt te werk. Je knipt een stuk draad af dat minstens twintig centimeter is. Je moet deze immers wel om je wijsvingers kunnen wikkelen. Doe wat vloeibare eyeliner op de draad en hiermee breng je dan je eyeliner en eventueel ook een wing aan.

Zelf vind ik het totaal niet handig. Het vlekt meer dan het ook echt werkt. En het effect is niet echt strek te noemen. Ook vind ik het maar gevaarlijk om met een katoenen draad, die je ook nog eens strak houdt, bij je ogen in de buurt te komen. Je zou maar uitschieten, heb je toch echt een snee te pakken in je oog. En dat wil je toch echt niet. Nee, ik zou het niet aanraden.

In deze video van Nikkietutorials kan je er meer over zien.


Zoals de meeste vreemde beautytrends is ook deze zo weer overgewaaid. Maar wat vind jij van deze trend?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?