Mijn favoriete winkels

Afbeeldingsresultaat voor shopping bags

 Shoppen doe ik niet heel erg veel. Maar als ik dan een keer ga shoppen heb ik wel een aantal favoriete winkels waar ik dan een kijkje ga nemen. Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete winkels!
Zoals ik dus al eerder zei, shop ik niet erg veel. Maar als ik dan wel een keer ga shoppen neem ik vaak bij de volgende winkels een kijkje.

  • Action
    Tja, hier kan ik niet onderuit komen om de Action niet te vernoemen. Dit is toch wel een winkel waar ik zeer regelmatig kom. Zelf buiten mijn shop periodes om. Ze hebben er nu eenmaal zoveel leuke dingen en ook een kijkje nemen bij de make-up kan ik niet laten. Wel is het erg jammer dat de Action bij mij in de buurt zo slecht bevoorraad is. Vaak hebben ze het merendeel van de producten niet eens en tref je weer eens een leg schap. Maar dan niet getreurd, want dan neem ik een andere keer een kijkje bij een andere Action. Als ik daar dan in de buurt moet zijn tenminste.
  • Xenos
    Met de Xenos is het het zelfde geval als bij de Action. Ze hebben hier ook heel veel leuke dingen. Wel wat duurder, maar vaak is de kwaliteit dan ook wat beter. Hier vind ik vaak leuke kaarsenhouders en ook de reisspulletjes zijn daar goed te vinden.
  • Etos en Kruidvat
    Twee drogisterijen die ik met regelmaat bezoek. En dus ook bij mijn favorieten behoren. Ik kijk hier regelmatig bij de make-upjes. Zo heeft de Etos bij mij in de buurt sinds kort makeup revolution en daar ben ik toch wel erg blij mee, want dit is een erg fijn merk. Ik kan eigenlijk altijd wel slagen voor iets bij het Kruidvat en de Etos.
  • Hema
    De Hema kon naar mijn mening ook niet ontbreken in deze rij. En tja, dan kan ik nu wel weer een heel verhaal op gaan hangen waarom ik de Hema zo leuk vind. Maar kijk maar bij wat ik bij de vorige winkels schreef. Dat sluit hier goed bij aan.
Dit zijn toch wel mijn meest favoriete winkels. Voorheen hoorde daar ook de Primark bij. Ik kom nog steeds wel bij de Primark, maar ik vind er op het moment gewoon niet zoveel leuke kleding meer bij zitten. Het merendeel is gewoon mijn smaak niet. Dus deze valt helaas niet meer in het rijtje van favoriete winkels.

Wat zijn jou favoriete winkels?


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?