Trind BoHo Vibes Review

 
Trind neemt je met de BoHo Vibes collectie mee op een zonnige trip naar Ibiza. De Trind BoHo Vibes lente / zomer 2017 collectie is geïnspireerd op het zonnige Ibiza. En dat is zeker terug te zien in de collectie. Ben je benieuwd hoe de lakjes eruit zien? Kijk dan snel verder!

 
Deze collectie bevat een zachtroze, een lichtgroene, een fuchsia, een teal blauwe, een klassieke rood en een zonnige geel. Het geheel is geïnspireerd op Ibiza en de bohemian sfeer.

Zoals we de lakjes van Trind al kennen zitten ze de welbekende flesjes. Blijft er goed uitzien. En zoals alle lakjes van Trind werken ook de lakjes van de Trind BoHo Vibes collectie verzorgend en versterkend voor je nagels.

 
CC234 Las Dalias
LAs Dalias is een zachtroze kleur, die erg verzorgt eruit ziet. Dit is zelf een van mijn favoriete kleuren. Echt een hele mooie kleur! Deze nagellak is vernoemd naar een van de populairste markten op Ibiza.

 
CC235 Es Vedra
Deze kleur wordt omschreven als lichtgroen, alhoewel ik deze kleur toch meer naar mintgroen vind gaan. Ook een erg mooie kleur die echt perfect bij de zomer past. Es Vedra is vernoemd naar het prachtige groene, mythische eiland voor de zuidwest kust van Ibiza.

 
CC236 Happy Hippie
In een zomerse collectie kan een fuchsia kleur niet ontbreken! Happy Hippie is dan ook een leuke en felle fuchsia kleur. Dit is zeker een lakje dan summerproof is!

 
CC237 Balearic Blue
Dit is een teal blauwe kleur en daarmee ook gelijk de donkerste kleur in deze lente/zomercollectie. Deze kleur is prima te dragen in de zomer, maar ook een erg mooie kleur voor de herfst. De kleur van de lak doet denken aan de Balearische zee, vandaar Balearic Blue.

CC238 Sunset Ashram
Een nagellak die doet denken aan een mooie zonsondergang op een eiland. De kleur is felrood met een oranje ondertoon. Een mooi zomers kleurtje, al ben ik meer van de bordeaux en wijnrood kleuren.

 
CC239 Summer Of Love
Een warme, diep gele kleur die beter staat bij een gebruinde huid dan bij mijn bleke huidje.Al vind ik deze voor de zomer wel erg leuk. Ik vind deze kleur wel iets weg hebben van okergeel. En laat ik dat nu net wel een mooie kleur geel vinden. Geel vind ik nooit zo, meer voor kuikentjes. Maar deze kleur vind ik wel mooi.

 
Alle lakjes dragen overigens erg snel, iets dat ik altijd heel fijn vind. De lakjes dekken in 2 laagjes, al hebben de lichtere kleuren soms een extra laagje nodig. Ook blijven ze, zoals alle lakjes van Trind, lang mooi op je nagels.

De lakjes kosten per stuk €10,15 en zijn te koop via de webshop van Trind.

Een paar dagen geleden maakte ik ook een unboxing van de Trind BoHo Vibes collectie. Deze heb ik hieronder erbij gezet, zodat jullie deze ook nog kunnen bekijken!


Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?