Google+ haters

Afbeeldingsresultaat voor google+
Google +, iedereen kent het wel en de meeste van jullie zullen misschien ook wel een google + account hebben. Tot op heden keek ik nog weleens wat rond op google +, maar de laatste  tijd niet echt zoveel meer. En daar is een reden toe.

 Namelijk de haters die daar nu ook verschijnen. Nu post ik overigens nog steeds gewoon mijn artikelen op google +, ik laat mij niet tegenhouden door een of andere hater die stoer probeert te doen en mij de grond in probeert te duwen. Maar toen ik dit bericht binnenkreeg via de mail wat iemand op mijn vlog van mijn paasroomtour had geplaatst was ik toch wel even kwaad. Hoewel ik weet dat dit vrij nutteloos is met haters, maar goed. Dit was het bericht wat ik kreeg.


Flag this post as #SPAM ~ help shutdown this Spam #Troll
. #SPAM ~ Stop the endless re-posting of the same worthless shit!

Dit is letterlijk en woord voor woord wat diegene zei. Ik ga geen namen noemen, ik hou het netjes. Maar dit vond ik echt te ver gaan! Deze hater was er echt op uit om mijn blog en al mijn social media kanalen ten gronden te richten! Ik heb deze persoon gerapporteerd en geblocked. Want dit gaat mij echt veel te ver. En mij dan ook nog eens een spam trol noemen. Dan krijg je mij echt kwaad. Alleen maar omdat diegene niet met feestdagen heeft, wil hij mijn kanaal e.d. kapot maken. Want is diegene dan ook een, tja, ik zal maar niet zeggen hoe ik hem noem. Netjes blijven is dan toch de key. Gelukkig heb ik kunnen voorkomen dat dit gebeurde door hier overal een melding van te plaatsen en mensen te laten weten dat dit niet waar was en ze er niet op in moesten gaan.

Dus tja, ze zitten nu ook al op google +, die haters. Maar dit was er toch wel een van de ergste soort die er is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?