New- in Max & More 2in1 Glossy Lipsticks

 
Max & More is het make-up merk van de Action. Regelmatig heeft dit merk nieuwe producten in het assortiment. De 2in1 glossy lipsticks zaten al een tijdje in het assortiment van Max & More. Elke keer liep ik er eigenlijk aan voorbij. Maar laatst besloot ik ze dan toch maar eens te gaan testen! Benieuwd hoe ik deze Max & More 2in1 Glossy Lipsticks vind? Lees dan snel verder!

Voor een setje van twee glossy lipsticks betaal je €1,99. Totaal geen geld dus. Maar dan is het nog maar de vraag of het product zelf ook wat is of dat het een totale flop is.

 
Ik kocht vijf verschillende setjes. In elk setje zitten een roze tint en een rood tint. Wat mij opvalt is dat deze erg lijken, qua product dan, op de lipstains van Max Factor. Daar had je ook een lipstain/lipstick en een transparante gloss in het setje. Links zien jullie alle roodtinten en rechts alle roze tinten. Dit zijn naar mijn weten alle kleuren van de 2in1 Glossy Lipsticks.

 
Als eerste de roze tinten. Roze tinten zijn toch wel mijn meest favoriet. En ik vind dan ook echt alle kleuren in dit rijtje mooi. De kleuren drogen vrij snel mat op en voelen totaal niet plakkerig aan. Dus je zou zelfs de kleuren zonder de gloss kunnen gebruiken, als je liever matte lippen hebt. De kleuren blijven ook nog een vrij goed zitten voor een product dat per glossy lipstick maar €1,- kost. De gloss is verder een basic gloss en verder niet echt interessant. De geur van alle glossy lipsticks is vrij zoetig. Hier moet je wel van houden, maar de geur is ook zo weer verdwenen. Dus een groot probleem is het niet, vind ik.

 
Dan de rood tinten. Van rood ben ik zelf altijd minder fan, altijd al geweest. Alleen de kersen tinten en de echt bordaux en donkerrood tinten vind ik echt mooi. Maar felrood, ik hou er niet zo van. Zo vind ik de tweede en de derde kleur niet echt mijn kleuren. Ik heb ze beide opgehad en ik kan maar niet wennen aan die kleuren. Op zich staan deze kleuren mij wel en dan met name classic red. Maar het is gewoon niet mijn ding. Ik word er altijd maar kriebelig van. En met een oranje ondertoon is al helemaal niets voor mij, staat eenvoudig weg niet bij mijn ondertoon. Wel is de kwaliteit van de roodtinten ook goed en ook deze drogen mat op. Wel vind ik de roodtinten, en dan echt alle tinten, een stuk mooier als ze mat zijn.

De Max & More 2in1 Glossy Lipsticks vind ik goed van kwaliteit. Sommige kleuren zijn mat mooier dan glanzend, dus bij sommige kleuren laat ik de gloss weg. Maar voor €1,99 per set van twee vind ik het een erg goede prijs en kwaliteit!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?