Nieuw blogschema en toch geen blogpauze?

Afbeeldingsresultaat voor blog

Op twitter had ik het al gehad over een eventuele blogpauze of juist verder gaan op youtube. Lange tijd heb ik zitten twijfelen over wat ik zou gaan doen. Ik had zelfs al een artikel geschreven waarin ik aankondigde dat ik overging naar youtube en een tijdelijke blogpauze zou houden. Na een dag verwijderde ik het artikel alweer uit mijn geplande artikelen. Maar nu ben ik er dan echt over uit hoe ik het ga aanpakken met mijn blog en youtube kanaal

Met mijn blog ga ik gewoon door zoals voorheen. Dus twee artikelen per week. Maar ik ga nu ook elke week een video posten. Ik heb niet een vast schema voor wanneer de video online komt en wanneer de artikelen online komen. In ieder geval post ik op Maandag, Woensdag en Vrijdag iets op mijn blog.

Variërend van twee artikelen en een video. En het kan ook voorkomen dat het een reborn video is. Ik heb dan wel een aparte blog voor mijn reborn dingen en alles, maar ik ga nu ook gewoon deze video's hier posten. Is nu eenmaal mijn hobby en ik heb een persoonlijke (beauty) blog. Dus ik vind dat dit prima zal kunnen. 

Nog even waarom ik eerst een blogpauze wilde nemen. De redenen daarvoor waren wat persoonlijke redenen. Maar ik had al vooruit gewerkt, waardoor ik de eerste paar weken van de zomer vrijwel al een pauze had. En in die tijd heb ik goed nagedacht hoe ik het nu verder wilde gaan doen.

Dus het wordt nu als volgt:
  • Drie artikelen per week, waarvan twee artikelen en een video.
  • Maandag, Woensdag en Vrijdag zijn de vaste dagen dat er een post online komt. Deze komen om 07.00 uur online. Voor speciale artikelen is de tijd iets anders, dan komen ze om 00.00 uur online. Dus klokslag middernacht.
  • De video's variëren van onderwerp. Zo zullen er vlogs, beauty, lifestyle, shoplogs en ook reborn gerelateerde video's te zien zijn. Deze zal ik zoveel mogelijk proberen af te wisselen. Misschien doe ik zelfs nog wel een keer een story time. Hier heb ik al een paar ideeën voor. Dus zo afwisselend mogelijk.
Dus ik blijf gewoon bloggen. Ik kan eigenlijk niet stoppen ermee, want ik vind het toch veel te leuk!
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?