Tag - Ik als Blogger

De meeste dingen over bloggen weten jullie wel van mij. Zoals bijv. mijn hobby's en wat mijn all-time favoriete geurkaars is. Maar toch vind ik het leuk om jullie wat meer te vertellen over mij als blogger zijnde. Laatst kwam ik deze tag tegen en besloot deze ook te gaan doen!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Mijn inspiratie haal ik voornamelijk van internet, maar ook van dingen die ik meemaak in het dagelijks leven of op televisie zie of ergens hoor of over lees. Voor reviews maken heb je toch een andere inspiratie nodig dan wanneer je ander soort artikelen schrijft. Maar ook zie ik in bepaalde dingen een leuk onderwerp voor mijn blog/youtube kanaal.

Wat eet of drink je tijdens het bloggen?
Meestal wat fris of een beker thee. Soms met wat lekkers erbij, maar dan niet iets dat erg kruimelt. Want dan kan ik weer mijn toetsenbord leeg gaan schudden omdat er irritante kruimels in zitten.

Als jij een jaaroverzicht voor je blog maakt, wanneer begin je daar dan mee?
Laat ik eerlijk zeggen dat ik nooit een jaaroverzicht maak voor mijn blog. Trouwens, dit doe ik voor geen een van mijn blogs. En ook niet voor mijn youtube kanaal. Wel begin ik aan het eind van het jaar om minstens een maand in het nieuwe jaar al in te plannen. Zodat ik in ieder geval al wat op de planning heb staan wat ik dan kan doen op mijn blog.

Wat is het meest waardevolle dat je als blogger geleerd hebt?
Dat je altijd jezelf moet blijven en niet moet veranderen als een ander dat wil. Ook niet met bloggen. Als voor jou de manier waarop je blogt goed voelt, moet je dit zo blijven doen.

Wat is voor jou het beste moment om te bloggen?
Ik blog het liefst in de ochtend. En ook als ik een goed tempo heb, kan ik best wel wat artikelen maken op een dag. Ik vind het toch altijd fijn om vooruit te werken. Ook met video's.

Wat zou je willen bereiken als blogger?
Dat ik kan blijven bloggen en video's maken zoals ik nu doe. Ik zou ook graag meer betaalde samenwerkingen willen hebben.

Voel jij je vaak onzeker na het publiceren van een artikel?
Eigenlijk voel ik mij nooit onzeker over een artikel, alleen als het artikel vrij persoonlijk is. Dan vraag ik mij wel eens af of ik het wel moet posten. Of dat ik er beter niet over kan schrijven.

Heb jij veel contact met collega bloggers?
Nee, ik heb eigenlijk totaal geen contact met collega bloggers. Ik laat weleens een een blogberichtje achter op een facebook groep voor bloggers. Maar ik heb verder geen contact met collega bloggers.

Wat voor muziek/programma staat er aan tijdens het bloggen?
Ik heb zelden muziek op staan als ik blog. Soms vind ik het wel gezellig en zet ik wel eens muziek op. Vooral rond de kerst periode vind ik het gezellig om dan kerstmuziek op te hebben staan.

Op welke dag ontstaan de meeste artikelen?
De meeste artikelen maak ik in het weekend. Dan heb ik ook de meeste tijd om aan artikelen en video's te werken. Maar tussendoor maak ik ook wel wat artikelen.

Op welk artikel op je blog ben je het meest trots?
Ik weet op het moment niet echt een artikel waar ik het meest trots op ben.

Waarom zou iemand een blog moeten beginnen volgens jou?
Ik kan zeker iedereen aanraden een blog te beginnen. Je kan er namelijk ook goed je ideeën en alles op kwijt. En je hebt echt een eigen plekje op het web waar je de dingen kan delen. Alhoewel een youtube kanaal voor erbij ook erg leuk is om te combineren met bloggen. Tegenwoordig kan je blog niet meer zonder!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?