New-in charcoal producten van de Action

 
Producten met houtskool zijn al een hele tijd hip en happening. Overal is het inmiddels wel te vinden. En nu ook bij de Action. Laatst kwam ik bij de Action en daar zag ik bij de huidverzorging een aantal producten liggen met houtskool erin. Ik besloot het erop te wagen! Ben je benieuwd wat ik van deze producten vind? Lees dan snel verder!


 
Als eerste deze porienstrips. Deze schijnen niet helemaal nieuw te zijn, maar dus al een tijdje in het schap te liggen. Maar ik kan jullie wel zeggen dat ik deze een stuk beter vind werken dan de normale variant die ik altijd bij de Action kocht. Je hebt een pakje met strips voor je neus en een pakje met strips voor je voorhoofd en je kin. Maar deze laatste kan je ook prima op je neus plakken. Ik vind deze erg goed werken en ze maken mijn porien goed schoon. 
 
 
Naast de porienstrips hadden ze ook reinigingsdoekjes met houtskool. Ik was hier wel erg benieuwd naar. Het pakje vind ik er al goed en netjes uitzien. En zo zwart als houtskool.
 
 
En niet alleen het pakje is zo zwart als houtskool, ook de doekjes zijn dit. Maar niet gevreesd, als je met de doekjes over je huid gaat geven deze geen kleur af. De doekjes reinigen erg goed, vind ik zelf. Na een doekje gebruikt te hebben, merk ik dat mijn huid een stuk schoner en zachter aanvoelt. Ook merk ik dat puistjes en andere onzuiverheden met deze doekjes veel minder worden. Dus zeer zeker een aanrader!

Mocht je bij de Action in de buurt zijn, neem dan zeker een kijkje bij deze producten. Ze zijn echt de moeite waard!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?