Really happened - My spooky Ghost Stories (Part 1)


Afbeeldingsresultaat voor spooky
Spooky Stories, het internet staat er vol mee. Soms denk je bij je eigen, is dit niet gewoon allemaal verzonnen. Misschien zijn sommige verhalen wel degelijk verzonnen, maar een groot deel is ook echt waar gebeurt. Dan vraag je je af hoe ik dat kan weten. Geloof mij maar als ik zeg dat ik zelf ook behoorlijk wat spooky dingen heb meegemaakt. En in deze reeks vertel ik jullie mijn, echt gebeurde, spooky verhalen!




Mijn eerste enge spooky gebeuren maakte ik mee toen ik ongeveer jaar of 14 was. Ik was alleen thuis en ik zat op de bank een boek te lezen. Vanaf de bank kon ik de tussendeur en de buitendeur zien. Terwijl ik even opkeek van mijn boek, zag ik langzaam de tussendeur en de buitendeur opengaan, tegelijkertijd. Maar er kwam niemand binnen en ook niemand was bij de deuren in de buurt, ik was immers alleen thuis. Ik ging voorzichtig kijken, maar er was zelfs niemand buiten die de deur open gedaan kon hebben...

Ik heb op een school gezetten die voordat het een school was eerst een tijd heeft leeggestaan en nog verder daarvoor een klooster uit 1800 is geweest. Je kan nog steeds de details van het voormalige klooster terug zien in hoe het er tegenwoordig uitziet. Sommige plekken zijn vrij schemerig, maar wat ik daar heb meegemaakt is nog enger... Vaak hadden we in de gangen last van flikkerende lichten en ruimtes die koud aanvoelde op bepaalde plekken en dat zelfs midden in de zomer. Ook heb ik vaak het gevoel gehad dat ik werd bekeken, terwijl ik de enige in een verder verlaten gang was. Of ik was als eerste aanwezig en zat op de trap, die naar de zolder leidde, te wachten tot de les begon. Vaak was ik als eerste aanwezig en zat ik alleen te wachten. Ik heb daar vaak het gevoel gehad dat ik vanaf de bovenkant van de trap werd bekeken. Ook kreeg ik ook altijd een heel koud gevoel op mijn rug, terwijl het enige raam dat er was niet open kon en het dus geen tocht kon zijn... Deuren en ramen die dicht waren gingen langzaam uit zichzelf open en er is zelfs eens een schilderij van de muur gevallen zonder dat iemand eraan zat...

Mijn oma is in 2015 overleden en mijn opa in 2016. Toen mijn opa overleed moesten we het huis leeghalen. Toen ik in de eetkamer wat spullen aan het uitzoeken was, zag ik vanuit mijn ooghoek een zwarte schim in de deuropening staan. Ik draaide snel mijn hoofd richting de deur om te zien wat het was, maar de schim schoot snel weg. Ik besloot er verder geen aandacht aan te schenken en ik ging verder met waar ik mee bezig was. Maar even later zag ik het weer, precies dezelfde schim op dezelfde plek. En ook deze verdween toen ik het recht aankeek. En toen ik een keer alleen in het huis van mijn oma en opa was om wat spullen op te halen, hoorde ik uit de huiskamer voetstappen komen, terwijl ik als enige in het huis was...Toen ik weg ging, kwam ik langs het keukenraam. En vanuit mijn ooghoek leek het net of er iemand voor het raam stond... Terwijl er niemand meer in het huis  was... Ik denk zelf dat het mijn oma en opa waren die kwamen kijken hoe het met mij ging.


Binnenkort deel 2 van My Spooky ghost Stories...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?