Max & More Glow & Highlight paletten

 
 Dat ze bij de Action ook make-up verkopen is bij iedereen wel bekend. De ene keer is het flut, terwijl juist een andere keer het echt top is. En deze keer kwam ik zo'n topper tegen. Namelijk de Max & More Glow & Highlight paletten. 
De glow & highlight paletten zijn er in twee varianten. Een warm palette en een koel palette. Ze hebben geen van beide namen, dus laten we ze maar zo noemen. En de highlighters die erin zitten, zijn werkelijk prachtig! En voor maar €1,99

 
Dit is het warme glow & highlight palette. De verpakking is niet echt bijzonder te noemen en voelt ook vrij goedkoop. Maar voor €1,99 kan je ook geen luxe verpakking verwachten. De highlighters hebben wel namen. De eerste rij: Angle White, Summer Sigh, Gentle Peony. De tweede rij: Pale Marble, Soft Sand, Lush Terra.
 
 
Zoals je ziet allemaal warme kleuren. De pigment is echt heel erg goed. En de kleur is ook echt heel erg mooi. Je hebt dus ook niet veel nodig voor een mooie glow. Wat ook erg fijn is, is dat de pans vrij groot zijn. Hierdoor kan je er heel makkelijk met je kwast in.
 
 
Dit is het koele palette met alleen maar koele kleuren. Veel blauwe en grijze tinten, wat ik eerst wel wat wennen vond. Want ik had nog niet echt blauwe highlighters gezien. Maar ik vind het altijd wel leuk om dan gewoon te proberen. Ook van dit palette is het een simpele verpakking. Maar het draait om de highlighters!

De eerste rij: Angle White, Subtle Tundra, Purple Shadow. De tweede rij: Pale Marble, Peaceful Calm, Mild Marble. De kleuren Angle White en Pale Marble zitten ook in het warme highlighter palette.

 
 Ook bij dit palette is de pigment gewoon ontzettend goed. Ik ben daar echt heel erg tevreden over. De highlighters vind ik echt heel mooi, terwijl ik had verwacht dat dit niet zo zou zijn door hoe ze eruit zien in het palette. Maar op de huid zien ze er uit compleet anders uit. Mooi voor bij een winterlook!

Echt, als je in de buurt van de Action komt moet je deze zeker gaan halen. Beide paletten zijn echt heel erg mooi en hebben een super pigment! En voor €1,99 hoef je zeker niet te twijfelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?