My Spooky Ghost Stories - Part Two (really happened)


Afbeeldingsresultaat voor spooky
Spooky Stories, het internet staat er vol mee. Soms denk je bij je eigen, is dit niet gewoon allemaal verzonnen. Misschien zijn sommige verhalen wel degelijk verzonnen, maar een groot deel is ook echt waar gebeurt. Dan vraag je je af hoe ik dat kan weten. Geloof mij maar als ik zeg dat ik zelf ook behoorlijk wat spooky dingen heb meegemaakt. En in deze reeks vertel ik jullie mijn, echt gebeurde, spooky verhalen!





Zoals sommigen van jullie weten, is klokslag 3 uur s'nachts het heksenuur oftewel het uur dat het begint te spoken. Misschien zal je dit onzin vinden, maar klokslag 3 uur maakte ik het volgende mee. Ik was even wakker om naar het toilet te gaan. Terwijl ik daar was, hoorde ik voetstappen in de gang. Deze hoorde ik van de huiskamer, door de gang, naar de keuken sloffen. En daarna weer terug. Toen hoorde ik uit de huiskamer getik vanuit de buurt van de bank komen. Toen ik van het toilet af durfde te komen, keek ik de huiskamer in. Op de bank dacht ik een wittige schim te zien zitten. Maar toen ik knipperde was deze weg. En ik was als enige op. Ik heb de rest van de nacht niets meer gehoord. Zelf denk ik dat het mijn opa was. Want de manier van het sloffen was hetzelfde als mijn opa altijd deed met z'n pantoffels. En laat ik nu juist mijn opa's pantoffels in mijn kamer hebben staan...

Het volgende gebeuren is echt vreemd. Mijn moeder en ik zaten samen in de huiskamer tv te kijken, toen we opeens vanuit de vitrinekast een keiharde knal van glas dat uit elkaar sprong hoorde. Mijn moeder en ik keken elkaar aan en ik ging kijken wat er kapot gesprongen kon zijn. Maar er was helemaal niets kapot gesprongen... En tot nu toe weten we nog steeds niet wat deze keiharde knal van gesprongen glas is geweest...

Mijn oudtante ligt op dezelfde begraafplaats begraven als mijn oma en opa, alleen op een ouder deel van de begraafplaats. En op dat deel van deze begraafplaats liggen ook heel oude graven en graven van overledenen van de watersnoodramp. Toen mijn moeder en ik tussen deze graven doorliepen begon mijn hele hoofdhuid te tintelen en voelde het alsof ik door iets werd aangeraakt. Mijn moeder had ook het gevoel of er iemand aan haar arm trok. Terwijl alleen mijn moeder en ik op dat moment op dat vak waren... Nog geen seconde later werd tegen de stok waar mijn moeder toen mee liep aangeschopt. En schoot deze een stukje naar voren. Wij draaiden ons snel om, om te zien wie dat deed, maar er was niemand...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?