Mijn favoriete plekken om te shoppen met/voor de kerst!

Afbeeldingsresultaat voor christmas shopping

 Zodra de kerstperiode weer aanbreekt, liggen de winkels weer vol met kerstspullen en kleding met een feestelijk tintje. Maar dit zijn er zoveel, wat natuurlijk alleen maar leuk is. Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete plekken om te shoppen met/voor de kerst!
  • Intratuin
    Voor de kerstshows en kerstspullen is dit mijn ultieme favoriet! De kerstshows zien er altijd mooi uit en zijn altijd de moeite waard. En de kerstspullen zijn altijd zo mooi! Dus ja, hier koop ik altijd kerstverlichting als ik die nodig heb en andere kerstspulletjes.
  • Action
    De Action kan ook niet ontbreken. Vooral niet voor goedkope hobbyspullen voor de kerst. De kerstspullen zijn ook wel mooi. Maar halen nog lang niet de kwaliteit van Intratuin. Maar ja, er is dan ook wel een prijsverschil. Toch vind je bij de Action ook veel leuks.
  • Primark
    Zeer zeker voor kerstkleding. Zowel voor mijzelf als voor mijn reborns. Ja, ook mijn reborns krijgen kerstkleding aan met de kerst.
  • Zeeman
    Ook zo'n winkel waar ik altijd wel kan slagen voor feest kleertjes voor mijn reborns. En de prijsjes zijn er net zo fijn als bij de Primark. Voor mijzelf kan ik vrijwel nooit iets leuks vinden bij de Zeeman.
  • Wibra
    Hier zijn ook, naast feest kleertjes voor mijn reborns, ook leuke outfits voor mijzelf te vinden. En de kerstspullen vind ik er ook altijd wel leuk, vooral voor hobbyspullen voor de kerst.
Wat zijn jullie favoriete shopplekken voor de kerst?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?