Herfst Plog




De herfst is volop bezig. En het leek mij wel weer eens leuk om een plog te maken. Dit heb ik echt al meer dan een jaar niet meer gedaan. Wat zeg ik, volgens mij al een paar jaar niet meer. Dus het werd echt wel weer eens tijd voor een plog. En omdat het toch herfst is, wordt het een herfst plog. Kijk mee naar mijn herfst plog!





Een gebakje op zijn tijd moet kunnen, daarom dit heerlijke slagroomgebakje. De herfst zie je ook al heel goed in de natuur, met de verkleurende bladeren en het grijze weer. Waar anderen dit misschien afschuwelijk vinden, vind ik dit heerlijk. Maar op zijn tijd een herfst zonnetje is ook niet erg.

Op de veranda hebben wij nu al enige tijd een heel ondeugend musje. Wij willen geen mussen achter de regenpijp/in het plafond. Daarom hebben wij dit gat dan ook dicht gemaakt. Maar nu is dus steeds hetzelfde musje bezig om aller eruit te trekken. En hier op de foto is hij toch echt betrapt! Wibi is ook nog steeds van de partij, gelukkig wel. Wel wat ouder, want hij is al bijna 11 jaar. Maar hij is nog steeds gek op de camera! Alleen wordt hij wel eens gek van het gepiep van mijn kanarie Speedy. Als ik iets eng vind, zijn het toch wel grote zwermen vogels. En laten er nu net in de boom vlak bij ons huis een stuk of 50 kraaien zitten. Als deze dan in een zwerm ervandoor gaan, is het echt creepy.

Spinnen, ik ben er niet gek op. Maar deze spinnenweb met mist en dauw erop ziet er toch wel mooi uit. Het zonnetje probeerde dapper door de mist te komen. Ik maakte er een foto van omdat ik het er toch apart uit vond zien. Nog twee herfst foto's. Blijft mooi hoe de natuur veranderd in herfstkleuren.

We hebben niet ineens een enorme tijdssprong gemaakt naar de kerst. Maar dit is wel de kerstshow van 2017 bij de Intratuin. Deze was al 7 oktober open en dus ging ik er heen. Was heel sfeervol en al weer leuk om te zien! Laat de kerst maar komen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?