Inspi - sieraden de de kerst

bd4fa925388ace887e83bea12788bb03

Nog maar heel even en het is kerst! En dan is het dus de tijd om het over sieraden voor de kerst te hebben. En niet zomaar sieraden. Maar bijv. oorbellen in de vorm van een kerstboom. Het is net als met de ugly christmas sweaters, je vind het leuk of afschuwelijk. Ik zelf vind het juist leuk, dus daarom deel ik een aantal mooie kerstoorbellen die ik tegenkwam op pinterest.





bd4fa925388ace887e83bea12788bb03 
 Deze oorbellen zijn kerstboompjes. Ik vind ze simpel, maar ook erg leuk voor de kerst. En makkelijk zelf te maken.

 Angel Earrings, May Your Every Wish Come True, Christmas, Sterling Silver - http://www.diyprojectidea.net/angel-earrings-may-your-every-wish-come-true-christmas-sterling-silver
Deze vind ik echt mooi! Lijken wel kleine engeltjes.
 
 Festive Wreath Earrings | Fusion Beads Inspiration Gallery
 
 Ook deze kerstkrans oorbellen vind ik erg mooi. Deze zou ik zeker dragen.

 Christmas earrings - if only I had my ears pierced still
 En tja, ook kerstballen kun je als oorbellen dragen. Al is dit niet echt mijn ding, ik doe de kerstballen liever in de kerstboom.

 Jingle Bell Christmas Earrings/Christmas Jewelry by MyMetalHeart, $6.50
En als laatste deze met belletjes. Ook wel leuk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?