Ooglook inspiratie voor oud & nieuw

Proost!


De kerst is pas begonnen, maar dat wil ook zeggen dat oud & nieuw al bijna voor de deur staat. En met oud & nieuw wil je er natuurlijk ook mooi uitzien. Daarom ging ik op zoek naar verschillende looks voor oud & nieuw. Benieuwd welke looks ik heb gevonden? Kijk dan snel verder!





Hottest Eye Makeup Looks - Makeup Trends 
 Nude looks zijn altijd goed. En je kan er heel makkelijk wat goud aan toe voegen voor een extra sprankelend effect.

 Groene smokey eye
Smokey eyes zijn ook de looks die met oud & nieuw vaak gedragen worden. En ik moet eerlijk zeggen dat ik smokey eyes altijd erg mooi vind. 
 
 Wish you could recreate that flawless eye makeup look you pinned last week? See your top picks and get the tutorials here
 Echt een prachtige kleur, deze royal blue. En ook erg mooi voor een oud & nieuw look.

 Dit herfstweer doet mij spontaan grijpen naar andere oogschaduwkleuren dan in de zomer: ineens ben ik weer helemaal into brons, goud, bordeaux, paars… dringend tijd om dus wat inspiratie op Pinterest te gaan zoeken!
Ook erg mooi. Al zou ik bij een opvallende en donkere ooglook de lippen rustig houden van kleur.
 
 #eyes #eyemakeup #smokey #makeup #beauty
 Nog een prachtige smokey eye look.

 Party glam makeup | Silver glitter and matte brown cut crease eye look with bold red matte lips...
Glitters kunnen natuurlijk niet ontbreken in een oud & nieuw look. Gecombineerd met rode matte lippen is dit een erg mooie en feestelijke look.

Bron foto's

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?