Prachtige ooglooks voor de kerst

copper eye make-up
Zelf vind ik het altijd leuk om een mooie make-up look voor de kerst te maken. En om er dus met de feestdagen op je kerst best uit te zien. Daarom besloot ik op zoek te gaan naar wat inspiratie voor mooie ooglooks. Want zeg nu zelf, met een mooie ooglook maak je ook gelijk een mooie make-up look! Ik vond een aantal erg mooie inspiratie looks op pinterest. Kijk snel mee naar de looks!






copper eye make-up
Echt een prachtige nude / gouden look. Vooral de ooglook vind ik erg mooi.
 
Make-up inspiratie - ooglook voor grijs-groen-blauwe ogen
Wil je wat extra kleur in je ooglook, dan kan je altijd wat kleur onder je ogen aanbrengen.

Shopping: Christmas make-up
Ook goud met rood is een prachtige kerstcombinatie. 

oogmake-up-herfst

Inspiratie Kerst make-up!

Double Eyeliner + Matte Plum Lips
Deze drie gouden ooglooks kunnen altijd voor de kerst. Zelf zou ik er nude lips bij doen. Maar mocht je helemaal voluit willen gaan dan kan je er ook een bordeaux kleur bij dragen op je lippen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?