Veranderingen in het nieuwe jaar (blog & youtube)

Hoi Hoi,

Even een huishoudelijk berichtje tussendoor...

Het nieuwe jaar is inmiddels 10 dagen oud en dan is altijd de vraag of alles op mijn blog en youtube kanaal hetzelfde blijft. Of dat er het een en ander gaat veranderen.

En ik kan jullie vertellen dat er veranderingen aan zitten te komen. De ene wat groter dan de andere. Bij al mijn blogs zitten er veranderingen aan te komen, maar voor twee van mijn blogs echt de grootste veranderingen.

Ik kan al zeggen dat twee blogs over gaan naar youtube, een blog krijgt een blogpauze, weer een andere blog blijft zo als deze was en de laatste, tja daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Meer vertel ik jullie hierover over op 15 Januari!

Afbeeldingsresultaat voor changing is good

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?