Halloween sieraden na halloween dragen



Rond oktober kan je bij zowel het kruidvat als bij de claires halloween sieraden kopen. Maar na halloween verdwijnen veel van deze sieraden weer in een doosje totdat het weer halloween is. Maar kan je nu eigenlijk ook het hele jaar door halloween sieraden dragen?
Zelf vind ik dat je halloween sieraden ook prima het gehele jaar door kan dragen. Dit hoeft niet per se alleen met halloween zo te zijn. Wel moet je er van houden. Als het niks voor je is kan je het beter zo houden dat je halloween sieraden alleen met halloween draagt.




Neem bijv. deze choker van kant. Deze kan je prima het hele jaar door dragen. Al is deze wel veel minder subtiel dan de dunnere chokers. Deze geeft al gelijk een beetje een ghotic gevoel. Dit vind ik zelf juist mooi staan. Maar er zijn ook veel mensen die daar totaal niet van houden. Ook prima.
Dan heb je ook nog de oorbellen. Ook hier geldt you love it, or you hate it. En ik hou hier wel van. Ik vind dit juist leuker dan de basic oorbellen. Vooral de vleermuisjes, spinnenwebben en skeletjes.
Dit is nog een vrij subtiele ring. Maar je hebt ze ook met botjes, spinnen en noem maar op. Noem mij dan maar een ghotic, maar ook dat vind ik leuk.
Zelf zou ik deze het hele jaar door dragen, met elk van de sieraden die ik hier heb laten zien. Al hou ik er zelf wel rekening mee of het bij een bepaalde gelegenheid of plaats wel kan. Want niet iedereen kan daar tegen.
Al deze sieraden heb ik overigens vorige jaar bij het kruidvat gekocht in oktober, zo rond halloween.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?