Ik ga weer bloggen!!!!!

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!!!!

En met dat gezegd te hebben, heb ik ook gelijk een nieuwtje voor jullie. Ik ga weer bloggen!!!

Inderdaad, ik ga weer bloggen na een blogpauze van een aantal maanden. Niet dat ik het niet leuk meer vind op youtube. Integendeel. Ik blijf dan ook gewoon volop video's maken. Maar ik ga ook weer bloggen. Ik ga proberen op zijn minst twee keer per week een artikel hier te plaatsen. Daarnaast zullen jullie hier ook mijn video's zien.

Eerst was ik van plan om een geheel nieuwe blog te starten. Nieuwe blognaam en een geheel nieuw begin. Maar ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen om deze blog zomaar weg te doen, een blog die ik nu alweer 7 jaar heb. Ik had de nieuwe blog al aangemaakt, maar toch voelde het niet goed en juist om te doen. Ik weet niet precies wat het was. Ik vond het ook zonde om alles wat ik al opgebouwd had met deze blog, gewoon weg te gooien. Al die tijd dat ik niet blogde, kreeg ik nog steeds volop bezoekers. En bekeken mensen mijn artikelen. Dat was voor mij toch wel een teken dat ik ook zo mijn blog op zou kunnen pakken als ik dat zou willen. Nadat ik toch even goed heb nagedacht wat ik precies wilde, besloot ik om weer te beginnen met bloggen op Live, Life and Dream. Maar dan onder de naam Simply My Life. Noem het een doorstart met frisse start.

Dus laat het jaar maar beginnen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?