Mijn nieuwe planner voor 2019



Elk jaar koop ik een nieuwe planner. En zo ook voor dit jaar. Bij de action lagen heel veel verschillende planners. Van klein tot groot en van glitterend tot mat. Zelf heb ik gekozen voor een mat roze agende met roosjes. En laat ik heel eerlijk zijn, deze agenda heeft heel veel weg van de o zo bekende mascha planner.
Zelf vind ik dit een erg mooie planner, zeker als je bedenkt dat deze planner bij de action vandaan komt. En deze ook nog eens een dupe is van de bekende mascha planner. Maar dan stukken goedkoper. De planner heeft een harde kaft en een ringband.





De planner heeft een elastieke band waarmee je de planner dichthoudt. Dit is iets wat ik persoonlijk altijd erg handig vind. Ook zit er een lint in waardoor je altijd weet in welke week je zit.
Een mooi detail vind ik deze goudglanzende details van het jaar. Erg mooi in combinatie met de verder matte agenda.
Als eerste pagina een blad waar je alle persoonlijke gegevens e.d kan noteren. Altijd handig.
Dan zijn er ook nog een aantal pagina's van feestdagen en vakanties.
Dan een jaarkalender van zowel 2019 als van 2020. Zo heb je gelijk voor twee jaar een overzicht.
Een maandoverzicht vind ik iets dat heel handig is. Zo kan je heel makkelijk zien wat voor afspraken je in een maand hebt. En dan weet je ook gelijk wanneer je nog wel iets in kan plannen en wanneer niet.
Een week bestaag uit twee bladzijdes met rechtsonder een klein overzicht van desbetreffende maand. Ik vind het altijd fijn als je genoeg ruimte heb om je planning in te kunnen schrijven. Daarom heb ik altijd liever grote vakken, dan kleinere vakken.
Daarnaast kan je ook al je afspraken kwijt op aparte afspraak pagina's. Ook weer iets dat ik heel handig vind, om al je afspraken bij elkaar te hebben staan.
Voor je adressen is er ook genoeg plek.
Net als er ruimte is voor het opschrijven van alle verjaardagen.
En wat ik ook vind dat er niet mag ontbreken in een planner, dan is het wel ruimte voor notities. Je moet immers ergens losse notities bij te kunnen houden.
En helemaal achterin zit een klein vakje voor losse papieren e.d. Ook niet onbelangrijk.
Dus voor 2019 is dit mijn nieuwe planner. Ben er erg tevreden mee, zeker voor de prijs van €2.49 . Dus mocht je nog op zoek zijn naar een look a like van de mascha planner, neem dan zeker een kijkje bij de action.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?