System Professional Inessence producten

 20190515-101936
 System Professional komt met de nieuwe lijn Inessence. Deze haarverzorging combineert natuurlijke ingrediënten met de kracht van wetenschap. Deze lijn is geïnspireerd op de natuur en herstelt het haar, revitaliseert, hydrateert en maakt het beter handelbaar. Daarnaast bevat het geen siliconen en sulfaten!
De producten bevatten 92% aan ingrediënten van natuurlijke oorsprong en bevat het EnergyCode complex en stamcelextract van acai-bessen. Al deze producten zijn geschikt voor elk type haar.

20190515-101936
Al de producten zitten in een erg mooie verpakking. Ik vind de producten er heel chique uitzien. Ook iets wat ik erg handig vind bij de shampoo en de conditioner is dat deze een dop hebben die je open kan klikken en geen dop die je eraf moet draaien. Altijd een stuk makkelijker wanneer je je haar aan het wassen bent en de dop open kan klikken in plaats van eraf te moeten draaien.

Zowel de shampoo als de conditioner verzorgen je haar goed en zorgen ervoor dat je haar minder frizz heeft. De shampoo zorgt ervoor dat je haar gehydrateerd is en samen met de conditioner zorgt het er ook voor dat je haar makkelijk door te kammen is. Iets wat ik zelf erg fijn vind, want mijn haar klit nogal snel. Maar daar heb ik bij deze shampoo en conditioner totaal geen last van. Ook hebben de producten een erg lekker frisse geur. De geur bestaat uit mangoschil met honing en gember.
20190515-102027
Het derde product in deze lijn is het haarmasker. Deze zit in een pot en heeft dezelfde chique uitstraling als de andere producten uit deze lijn.
 
 20190515-102105
 Het haarmasker is qua substantie ietsjes dikker dan de conditioner en ook wit van kleur. De shampoo en conditioner zijn namelijk beide transparant. Het aanbrengen gaat erg fijn en ook deze ruikt weer erg lekker. Wanneer ik het masker heb uitgespoeld en mijn haar droog is, voelt het heerlijk zacht aan. Ook is het heel makkelijk door te kammen en is mijn haar totaal niet pluizig. Erg fijn!

 20190515-102129
 Het laatste product in deze lijn is de mist. De mist beschermt het haar tegen uv schade, hydrateert en vermindert ook pluizig haar.

 20190515-102141
De mist heeft een fijne spray. Hiermee kan je de mist goed over je haar verdelen, zonder dat het nattig aanvoelt. En het pluspunt, je haar is goed verzorgt en het ruikt ook nog eens heel lekker!


Alle producten zijn erg fijn en kan ik dan ook zeker aanraden!


Prijzen:
System Professional Inessence Shampoo € 24.99
System Professional Inessence Conditioner € 31.99
System Professional Inessence Mask € 43.99
System Professional Inessence Mist € 34.99

Producten zijn verkrijgbaar bij een System Professional salon. Kijk voor een salon bij jouw in de buurt op de salonfinder: https://www.systemprofessional.com/nl-NL
Deze review bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit is geenszins van invloed op mijn mening over de producten.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?