Bescherm de kinderhuid met Ladival voor kinderen SPF 50+

DSC02306 
Ladival is een merk dat bekend staat om zonbescherming zonder onnodige ingrediënten en brengt in Nederland vernieuwde zonnebrandcrèmes op de markt die speciaal ontwikkeld zijn voor de kwetsbare kinderhuid. 
De Ladival voor Kinderen biedt drievoudige bescherming tegen UV-A, UV-B en IR-A straling (infrarood). De formule is extra watervast, bevat geen parfum, parabenen, conserveringsmiddelen, emulgatoren en kleurstoffen. Hierdoor is deze ook geschikt voor kinderen met eczeem. En met een SPF 50+ is de huid extra goed beschermt.

 DSC02307
In de Ladival voor kinderen lijn zitten in totaal drie producten waarvan ik er twee heb mogen ontvangen. Als eerste laat ik de Ladival voor kinderen zonnebrandcrème voor het gezicht zien. De gehele lijn heeft een wit met gele verpakking. Dit vind ik er lekker zomers uitzien. 

Zonnebrandcrème voor het gezicht kan vaak nogal vettig aanvoelen. En om nu zonnebrandcrème voor het lichaam op het gezicht te gaan gebruiken, is ook iets wat ik niet echt zie zitten. En dus is een zonnebrandcrème apart voor het gezicht altijd fijn.

Deze smeert fijn en voelt totaal niet vettig aan. Ook blijft deze watervast zitten, al is het natuurlijk wel de bedoeling om regelmatig opnieuw in te smeren. En wat ik ook erg fijn vind is dat deze geurloos is. Echt ideaal. Het is ook belangrijk dat kinderen zich al van kleins af aan leren in te smeren met zonnebrandcrème tegen de zon. Zodat ze leren dat ze hun huid goed moeten beschermen tegen de zon.

 DSC02310
Voor het lichaam heb ik de Ladival voor kinderen zonnebrand lotion. Deze zit in een handige flacon met klikdop. Een klikdop werkt altijd stukken makkelijker dan zo'n draaidop. Ook deze is geurloos en voelt niet vet aan op de huid. Beide trekken ook snel in in de huid. En naast dat beide producten de huid beschermen tegen de zon, verzorgen deze de huid ook nog eens. Altijd handig en zeker fijn voor kindjes die eczeem hebben!

 DSC02317
 Zo ziet de zonnebrand lotion eruit. Een beetje beige van kleur en met een fijne smeerbare substantie. Dit geldt overigens ook voor de zonnebrandcrème voor het gezicht.

 DSC02306
 Twee erg fijne producten die ik zeker aan kan raden. Vooral als je kindje last heeft van eczeem dan is dit zeker een aanrader. Sowieso kan ik deze iedereen aanbevelen.


Ladival voor de Kinderhuid’ is verkrijgbaar bij Etos, DA/DIO en Service Apotheken. Advies verkoop prijzen vanaf € 8,49


Deze review bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of bedrijf. Dit is geenszins van invloed op mijn mening over de producten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?