The DIY bloggers tag

Afbeeldingsresultaat voor diy

Dat ik deze tag ga doen kan geen wonder voor jullie zijn. De meeste die mij nu al een tijdje hier en op mijn youtube kanaal The Vlog Tiger volgen, weten dat ik gek ben op DIY projecten. Dus ben je benieuwd naar de vragen en mijn antwoorden? Lees dan snel verder!



Waarom ben je DIY-blogger geworden?

Ik ben niet echt een standaard DIY blogger/vlogger, maar het is wel iets wat ik echt leuk vind om te doen. Van kleins af aan ben ik al aan het knutselen en frutselen met allerlei diy dingetjes. Ik weet nog goed dat ik altijd in de speelgoed winkel ging kijken bij de creatieve boxen. Je weet wel, van die kant en klaar pakketten voor kinderen met verschillende soorten diy dingen.

Wat was de eerste DIY op je blog?Was je altijd al creatief?


Mijn eerste DIY hier op mijn blog was hoe je zelf een zeezout spray kan maken. Ik ben al van jongs af aan creatief. En vind het nog steeds leuk om creatief bezig te zijn.


Welke hobby/techniek vind je het leukst?


Ik heb niet echt een hobby/techniek die ik leuk vind om te doen. Zo vind ik verschillende diy dingen leuk om te doen. Ook de priegel werkjes vind ik leuk om te doen.

Aan welke hobby/techniek heb je een hekel?

Er is niet echt een waar ik een hekel aan heb, ik zou er dus zo snel niet een weten.



Waar haal je je inspiratie vandaan?

Overal vandaan. Tijdschriften, pinterest, google, het dagelijks leven en noem maar op. Ook kan het voorkomen dat ik iets zie en ineens een idee krijg voor een diy.



Draag of gebruik je je eigen DIY’s?
Ja! Dit vind ik juist super leuk om te doen. Iets gebruiken of dragen dat ik zelf heb gemaakt.




Wat voor hobby/techniek wil je nog graag eens doen/leren?

Haken en met een naaimachine kunnen werken. Lijkt mij toch zou leuk om te doen!



Mislukken er wel eens DIY’s voor je blog?

Het gebeurt wel eens dat een diy totaal niet wil lukken. Dit had ik afgelopen kerst nog met een hobby pakket van de action. Dit was een hobby pakket waarmee je een lichtgevende ster kon maken. Wilde totaal niet lukken. Uiteindelijk heb ik er toch iets van kunnen maken, maar toch niet zo als ik eigenlijk wilde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?