Zonproof met de La Roche-Posay Anthelios 50+

DSC02333 
Met deze warme, zonnige zomerse dagen is het belangrijk om je huid goed te beschermen tegen de zon. Maar ook tegen de straling ervan. En het liefst gebruik ik daar zelf factor 50+ voor. Laatst kreeg ik deze mini van La Roche-Posay Anthelios 50+.



 Iedereen weet dat je je huid moet beschermen tegen de zon, maar doet iedereen dat ook wel daadwerkelijk? Heel vaak vergeten mensen dit toch. Ik heb wel eens gehoord van mensen die zich insmeerden met pure olie. Nooit doen! Dan kan je net zo goed meteen in de braadpan gaan liggen. Want je braad dan echt als het ware je huid en het is ook totaal niet goed voor jou en je huid.


 DSC02333
 Deze zonnebrandcrème beschermt tegen de zon en tegen uva en uvb straling. Extra bescherming dus. En daarnaast is deze ook nog eens waterproof. Voor zoiets dat als echt waterproof bestaat. Niets is echt 100 procent waterproof. Het is dan ook belangrijk om met regelmaat bij te smeren.


 DSC02331
De La Roche-Posay Anthelios 50+ is zonder parfum. Handig voor als je allergisch bent voor parfum. Maar parfum is eigenlijk nooit goed om te dragen in de zon. Dus dan is een creme zonder parfum altijd de beste optie.

 DSC02332
En dan de ingredienten. 

Zelf ben ik echt te spreken over deze zonnebrandcrème. Ik gebruik altijd een factor 50+, wel zo verstandig en ook het enige dat een beetje werkt met een zonneallergie.

De La Roche-Posay Anthelios 50+ is te koop bij de apotheek.















Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?