Dagboek van een kerstfan - najaarskriebels in de zomer


Het is tijd voor het eerste deel van een nieuwe serie op mijn blog. Dagboek van een kerstfan. In deze serie neem ik jullie mee in mijn gedachtes over de leukste seizoenen van het jaar. Namelijk de herfst en de winter. En natuurlijk ook naar de leukste tijd van het jaar, de kerst! Want de najaarskriebels zijn er alweer!
Deze week hebben we nog steeds dat zomerse weer. Laat ik heel eerlijk zijn, ik hou niet van warm weer. En ook niet van de zomer. Nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen. Geef mij maar de herfst en de winter. En natuurlijk de kerst. Prachtig!

Nu met dit warme weer verlang ik al weer naar de herfst. En als je dan bij de action ook binnen loopt zie je de herfstspullen al in de schappen staan. Fantastisch gewoon. Ik vind het dan ook altijd heerlijk om hier tissen te snuffelen op zoek naar wat leuks. Want met de herfst kan je nooit vroeg genoeg beginnen, al is het midden in de zomer. En ja, ik heb in de zomer al de herfstkriebels. 

Want de herfst is toch zo lekker knus. Knisperende blaadjes, warme chocolademelk en noem maar op. Ik vind het heerlijk. En daarna de winter en natuurlijk niet te vergeten de kerst. 

Nu we weer naar de "goede" kant van het jaar gaan, kan mijn geluk niet op. Laat het najaar maar beginnen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?