Dagboek van een kerstfan - Wanneer gaan de kerstshows 2019 weer van start?

DSC02009

De meeste van jullie die mij al een tijdje volgen op mijn blog, weten dat ik gek ben op de kerst. Een echte kerstfan dus! En ik vind het dan ook fantastisch dat binnenkort de eerste kerstshow alweer open gaan. Elk jaar ga ik dan ook wel naar meerdere kerstshows van de intratuin toe. Met als stip op nummer 1 mijn favoriet Intratuin Halsteren. Maar naast Halsteren zijn er natuurlijk nog veel meer kerstshow! Helemaal top!

Ik maakte een lijstje met wanneer welke kerstshow opengaat! Altijd goed om te weten en zo kan je het ook alvast noteren!
Er zullen nog veel meer kerstshows zijn dan dat ik hier onder in het overzicht heb staan. Dit is dan ook een selectie. Hier lees je per tuincentrum/winkel wanneer de kerstafdeling open gaat.

Veel winkels zijn voor deze officiële startdatum natuurlijk al druk aan de slag met het opbouwen van de kerstafdeling. Soms kun je dus al eerder een kijkje nemen en alvast rondneuzen tussen de kerstballen en kerstbomen. Heb ik zelf ook al eens gedaan, echt zo leuk! Maar vaak zijn de kerstafdelingen afgeschermd tot deze officieel geopend is, heeft natuurlijk ook wel wat, vind ik zo.

De kerstshows:
  • Ikea / alle vestigingen / begin oktober maar de datum verschilt per vestiging 
  • Intratuin Duiven / Duiven / 13 oktober 2019
  • Intratuin Halsteren / Halsteren / 12 oktober 2019
  • Intratuin Rhoon / Rhoon / 18 oktober 2019
  • Intratuin Zoetermeer / Zoetermeer / 18 oktober 2019
  • Intratuin Voorschoten / Voorschoten / 20 oktober 2019
  • Intratuin Zevenhuizen / Zevenhuizen / 12 oktober 2019

Het verschilt per vestiging wanneer de kerstshow opengaat. Iedere winkel bepaalt zelf wanneer de kerstafdeling in 2019 zal openen. Sommige starten al begin oktober, anderen starten wat later.

Intratuin Halsteren heeft dit jaar het thema: Most Wonderful Time – de magie van het hoge Noorden. De entree wordt omgetoverd tot een prachtig winterwonderland, met een heuse Noorderlichtshow!  Ik ben zo benieuwd hoe prachtig het er dit jaar bij Intratuin Halsteren uit zal zien!

Vorig jaar maakte ik bij Intratuin Halsteren deze video:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?