Revolution Matte Base Powder






De laatste tijd ben ik minder van de foundation en meer van de pressed powder. Laatst kwam ik bij het Kruidvat waar ik deze Revolution Matte Base Powder zag met een leuke aanbiedingen. Ik besloot deze te proberen!





De revolution matte base powder heb je in verschillende tinten. Ik heb de lichtste in p1. Deze kost €3.49 dus een heel goede prijs voor een pressed powder.

De verpakking is vrij simpel, maar dit vind ik zelf juist wel wat hebben. Je kan door de transparante deksel ook al gelijk de poeder zien.

Dit is de poeder. Er zit 12 gram in het doosje. Daarnaast is deze ook nog eens cruelty free en vegan. Waarom ze er nooit voor kiezen om iets glutenvrij te maken is mij een raadsel. Dan zou ik het nog beter vinden, want kan geen kwaad om daar ook eens aan te gaan denken!

De poeder heeft een goede dekking en ziet er mooi uit op de huid. En voor die €3.49 zeker een goed koopje. Alleen weer zo jammer dat er niet aan glutenvrij wordt gedacht, maar wel aan vegan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?