Revolution SophX eyeshadow palette


Laatst kocht ik bij de kruidvat al de  revolution matte base powder. Toen ik toch bij het schap stond besloot ik ook bij de oogschaduw paletten te kijken. Daar zag ik het sophx palette liggen. Deze besloot ik te kopen, want het is een ontzettend mooi palette!

Het palette komt in een mooi uitziende verpakking. Maar het gaat natuurlijk om de inhoud, maar de verpakking mag er ook zijn!

Als je het palette uit het doosje haalt zit deze eerst nog in een plaatic zakje. Ietwat overbodig, maar het palette is wel goed beschermt.


En dan is dit hoe het doosje er zelf uitziet. Een matte nude kleur met gouden glanzende letters. Persoonlijk vind ik dit er erg mooi en luxe uitzien.


Als je het palette opent is dit het eerste wat je ziet.


En dan zijn dit de oogschaduwkleuren die in het palette zitten. Er zitten matte, shimmer en sparkeling oogschaduws in dit palette. Een goed combinatie vind ik zo. Ook zijn de kleuren heel variërend, van roze, tot nude en kersen. Er zit een goede combinatie van kleuren. Je kan met dit palette veel kanten op.


Een prachtig palette voor de herfst, maar eigenlijk ook voor de rest van het jaar. Daarnaast is de pigment ook nog eens heel goed. Zelfs de matte kleuren.

De prijs is €12.49 dus echt een goede prijs voor een goed palette. En zeer zeker aan te raden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?