Action lipstick vault ( cadeautip )


Bij de action hebben ze van Max&More de lipstick vault. Dit is een box met daarin 12 lipsticks. Deze lipstick zijn in verschillende finishes. Van mat tot glanzend. Benieuwd geworden naar hoe deze lipstick vault er vanbinnen uitziet? Lees dan verder!

De lipstick vault vind ik er zo al erg leuk uitzien. Ook erg leuk om aan iemand cadeau te doen.

Van binnen zie je de 12 lipstick in gekleurde vlakken zitten die matchen met de kleur van de lipstick. En onder de lipsticks staat de naam.

De kleuren variëren van rood tot fel roze naar nude en bruin tinten. Dus eigenlijk zit er voor ieder wel een kleur tussen. Ook van mat tot glazend.


Zelf vind ik dit een erg leuke manier om gelijl meerdere lipsticks voor een redelijke prijs te kunnen proberen. De prijs is €5.95 . Een goede prijs voor 12 lipstick, want per lipstick is het dan €0.50 .

De lipsticks zijn goed gepigmenteerd. Ook blijven de lipsticks goed zitten en vervagen netjes. Zelf vind ik alle kleuren mooi, alleen heb ik bij de peach kleur zo mijn twijfels. Niet dat deze niet goed is. Deze is ook erg goed. Alleen peach is niet echt een kleur die ik vaak gebruik.

Zeker een leuk cadeau, deze lipvault. Maar ook erg leuk voor jezelf natuurlijk! En voor de prijs van €5.95 hoef je deze zeker niet te laten staan. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?