Herstart van mijn blog

 

Ik weet dat ik dit al een keer eerder heb gezegd en er toen niet veel van terecht is gekomen. Maar dit keer heb ik ee  besluit genomen en deze staat nu vast. Ik ga nu definitief een herstart maken met mijn blog!

Het heeft een tijdje geduurd voor ik echt de beslissing had genomen om een herstart te maken met mijn blog. Eerst twijfelde ik nog erg of ik dit wel of niet zou doen. En uiteindelijk heb ik toch besloten om dit toch te gaan doen.

Wel zal ik het bloggen heel anders gaan aanpakken dan ik voorheen deed. Zo zal ik proberen zo regelmatig als dit kan posts online te plaatsen. Allee  zal dit helaas niet altijd gaan vanwege persoonlijke omstandigheden. Maar zodra het kan post ik zeker! Ook zal ik meer gaan schrijven over budget, glutenvrij, diy dingen en nog meer wat mij persoonlijk bezighoudt. Meer een lifestyle blog dan het eerst was. Toen was mijn blog voornamelijk gericht op beauty. Dit wilde ik wel weer oppakken, maar dit was niet meer mijn belangrijkste niche. Dat wil niet zeggen dat er nooit meer iets beauty gerelateerd online zal komen. Zeg immers nooit nooit, dat is wel een ding dat ik de laatste tijd zeker geleerd heb. 

Ik vind het erg leuk om weer te gaan bloggen. Want ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om deze blog te verwijderen. Dus de enige logische stap was om weer te gaan bloggen.

Dus pin mij niet vast op wekelijks nieuwe posts, maar op met enige regelmaat nieuwe.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?