Volgend jaar een doorstart met deze blog

Je leest het goed! Ik ga in 2023 een doorstart maken met deze blog. Ik weet dat ik dit al vaker het gezegd, maar toen is er niet veel van terecht gekomen. Maar nu vraag je je misschien af wat er dan gaat veranderen op mijn blog.

Of de naam hetzelfde blijft, kan ik niet met zekerheid zeggen. Er is een grote kans dat er een naamsverandering plaats gaat vinden. Deze blog gaat dan The Herbal Living heten. 

En zoals de naam al doet vermoeden zal ik gaan bloggen over kruidengeneeskunde, gezonde voeding, zelf gerechten maken zonder pakjes en zakjes, natuurlijke diy's e.d. gaan. Dus alles gaat over op gezondheid, voeding en natuur.

Hier start ik mee vanaf 1 januari 2023! Ik zou zeggen tot dan!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?