Een nieuw jaar, een nieuw begin!



In 2022 had ik al laten weten dat ik weer zou gaan beginnen met bloggen.  En dat ben ik nog steeds van plan om te doen! Alleen niet zo als ik in het laatste artikel van vorige jaar had gezegd...

De naam blijft hetzelfde en ook waar mijn blog over gaat. Wat ik dus simpelweg hier ga doen, is posten waar ik op dat moment een idee voor heb. Ook ga ik niet van te voren in plannen wanneer er een artikel online moet komen. Dus met andere woorden, als ik zin heb om te bloggen doe ik dat. En ik ga het ook niet meer een schema opstellen voor een bepaald aantal artikelen per week. Dit werkt voor mij simpelweg niet. 

Dit ook door persoonlijke omstandigheden waardoor ik nu eenmaal niet altijd tijd en zin zal hebben in bloggen. Maar ik ga in ieder geval weer wat actiever met mijn blog bezig zijn. En artikelen posten die ik leuk vind om te doen en spontaan in mij opkomen. Maakt mijn blog alleen maar leuker vind ik zelf.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?