Sale shoplog DIY knutsel spullen

 


Bij de Albert Heijn waar ik vaak mijn boodschappen haal, zag ik nu ook een schap staan met alle DIY spullen van de kerst van 2022. En deze waren nu met 50% korting. Dus ik kon het niet laten om een kijkje te nemen bij het schap. En ik nam ook wat spulletjes mee.



Als eerst deze hout DIY sets. De eerste set is met houten boompjes en de tweede set is een houten kerststal.



Ook hadden ze papier knutsel boeken, zoals elk jaar. Daar kocht ik er twee van. Hierin zit knutselpapier, stickers, kaarten en nog meer.



Dit zijn setjes om engeltjes met tinsels te maken. Hier kocht ik 6 pakjes van en heb ik gelijk genoeg engeltjes voor een klein boompje aan het eind van dit jaar. 


Ook lagen er setjes om vilten dieren mee te maken voor in een kerstboom. Maar deze kan je ook prima maken voor andere feestdagen of leuk voor het voorjaar of de herfst. Hier kocht ik eerst twee setjes van en na een paar dagen kocht ik er nog twee setjes bij.


Deze puffy stickers waren ook heel mooi en daar nam ik twee pakjes van mee. Ik heb dan wel al heel veel stickers, maar deze kunnen er nog wel bij. 


Naast de andere twee houten DIY sets kocht ik ook de houten dieren en het houten kerstdorp DIY sets. Of ik deze met de tijd ga verven weet ik nog niet. Ik vind het naturel hout ook wel wat hebben.


En als laatst deze petitie four bordjes. Dit zijn kleine goudkleurige platte bordjes om eigenlijk hapjes op te leggen. Maar ik vond deze ook wel geschikt om te gebruik om mee te knutselen. En bijv. voor kaarten te gebruiken.

Voor alles was ik rond de €28 kwijt. En als je dan bedenkt dat dit alles voor de volle prijs over de €56 was geweest. Dan vind ik dit nu wel stukken goedkoper. Dus altijd leuk om met 50% korting te shoppen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?