Action easter pom pom animals

Bij de Action zag ik tussen de hobby spullen voor de pasen deze pom pom animals sets liggen. In totaal zijn er drie verschillende sets te koop, maar dit vond ik toch de twee schattigste sets. En het deed mij ook gelijk denken aan de pom pom sets die je vroeger had. Ik ben hiermee aan de slag gegaan en ik kan je zeggen, het zijn erg leuke hobby sets.


Als je de set opent, is dit wat je het eerste ziet. De drie sets hebben elk verschillende kleuren wol en verschillende figuurtjes erin. Wel kan het voorkomen dat je twee dezelfde figuurtjes erin heb of dat je wol uit alleen maar losse stukken bestaat. Dit had ik bij een set en vind ik persoonlijk iets minder leuk. Maar ik ben dit inmiddels wel gewend dat er bij hobbysets die ik koop bij de Action het een en ander aan kan mankeren. Maar laten we eerlijk zijn, zo kan je wel weer op zoek gaan naar een creatieve oplossing ervoor.
In deze set zaten meer pastel kleuren en in de andere set wat fellere kleuren. Je krijgt dus in elke set vijf bolletjes wol.
En onder de wol liggen in een zakje de figuurtjes, de ringen voor de pompom te maken en de voetsteuntjes om de figuurtjes neer te kunnen zetten.
Zo ziet de set eruit als deze uit de verpakking is. Ook zit er een uitleg bij voor hoe je de pompom moet maken. Erg handig als je dit niet weet en nog nooit gedaan hebt.
En dit is het resultaat. Ik vind het er erg leuk uitzien. En heeft ook een heel leuk resultaat. Als je van schattige paasdecoraties houdt, is dit zeker de moeite waard.
En voor de prijs van €1.78 is het ook nog eens een leuk prijsje. Wel een tip is om een kleine scherp hobbyschaartje te gebruiken om de wol door te knippen. Dit werkt het makkelijkst.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?