Happy Bakers Glutenvrije Cranberry Cookies

Alweer een tijdje geleden vond ik bij een reformwinkel in het glutenvrije schap deze Happy Bakers cranberry cookies. Ik was benieuwd of dit wat was en kocht een pakje. En ik kan je zeggen dat ik er niet ontevreden over was!

De glutenvrije cranberry cookies zijn tarwevrij, bevatten minder zout en zijn glutenvrije. De cookies zitten per twee verpakt. Deze zijn ook vrij groot, daarom heb ik deze zelf door de helft gedaan. Dit omdat het anders echt te machtig en te veel is. 
Zo zien de cookies eruit. Echt van die Amerikanen cookies. En zijn dus ook echt vrij groot, wat ik net al noemde. De cranberry erin geeft een fris zuurtje. En dat kan ook zeker geen kwaad. Want het cookie zelf is mier en mierzoet! Persoonlijk vind ik het net iets aan de te zoet kant. Maar als ik een halve neem dan valt het nog wel mee. Een hele is voor mij echt te veel van het goede.

De cookies zijn wel knapperig en ietwat kruimelig. Maar verder is er niets op aan te merken. 
Dit zijn de ingrediënten
Deze glutenvrije cranberry cookies kosten €2.95 per twee verpakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?