Budget tip - Goedkope bloembollen en knollen

Mocht je nog op zoek zijn naar goede en goedkope bloembollen dan heb ik een goede tip voor je! En je kan deze bloembollen en knollen vinden op een plek waar je ze niet snel zou verwachten, namelijk bij de drogist!

Bij het kruidvat vond ik in het schap bij de huishoudelijke spullen e.d. bloembollen. Er waren verschillende soorten dahlia knollen en ook andere verschillende kleine bloembollen, zoals de fresia. Ook hadden ze bloembollen van de scilla.

Dit is een van de dahlia knollen die ik kocht. Deze heb ik in deze grote pot geplant. Dit is de dahlia fantastico. 

Hier zijn we weer wat verder in het groeiproces. Inmiddels is deze plant nog groter geworden.

Dit zijn de scilla bollen. Deze zijn ook al goed aan het groeien.Deze heb ik ook in een andere pot staan. Ook heb ik fresia bollen geplant, alleen zijn deze nog niet aan de groei begonnen. Maar ik hoop dat als het warmer weer word deze vanzelf zich een keer gaan laten zien.

Dus mocht je nog op zoek zijn naar bloembollen en knollen, neem dan zeker een kijkje bij het kruidvat!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?