Kylash Volume Mascara

Laatst ontving ik via de post deze sample van kylash. Ik ontving een mini van een kylash mascara en sample van de kylieskin face moisturizer. 
 
De mascara is een mini maar heeft dezelfde verpakking als de fullsizr mascara. De verpakking ziet er best mooi uit met de zachtroze kleur en witte opdruk.

De mascara belooft een volume mascara te zijn. Het borsteltje werkt best fijn, al is deze verder niet bijzonder te noemen. Ook geeft de mascara wel wat volume en worden de wimpers goed gerepareerd. Maar dit heb ik bij een mascara van essence ook. En die is toch echt stukken goedkoper. Al ben ik wel heel tevreden over hoe goed de wimperhaartjes gerepareerd zijn.

De kylieskin face moisturizer heb ik nog niet uitgeprobeerd. Deze sample kreeg ik extra bij de mascara.

De mascara is wel heel goed, maar of ik voor een full size over de €20 ervoor zou uitgeven weet ik niet zo zeker. Ik heb genoeg andere mascara's van mee budget vriendelijke merken die hetzelfde effect geven. Maar om te proberen is het zeker leuk, deze sample!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?